Humm Zou kunnen maar vind de mijne veel mooier!
Wij wristcabdy of ten2two is zoveel leuks te vinden in die categorie
Ziet er volgens mij strak uit maar het is uiteraard geen nieuwe. En er zit een onderhoudsfactuur van een complete overhaal bij (inclusief oude onderdelen en pakkingen) a €750. En de ref. 25988000 heeft volgens mij niet de rode markers…
Hij is een beetje teveel gepoest gepolijst lijk wel !
De Squale 1521 in de Militaire uitvoering verdient wat mij betreft nog bijzondere vermelding.
Nieuw tegen de 1.000 Euro.
Hi Ri_ck, Welke Mesh band is dit als ik vragen mag?
Goedemorgen, dat mag zeker. Dat is een Staib mesh 2792. Ik draag hem grotendeels op die band, kwaliteit is super en draagt heerlijk. Ik heb er nog 1 te koop staan in t blauw. Die was mij net 1 schakel te groot op mijn 17,5cm pols en heb een kleinere besteld. Dus mocht je interesse hebben
Hi Rick zoek iets voor de SPB147 (cappuccino/gilt) dus blauw (staal?) is niet nice. Thanks anyway, ga die band even checken online.
Ja ik vond het al gek… ik las in je bericht dat je nog een in het blauw had
Wat wil je er eventueel voor hebben?
En hoe ziet de sluiting er uit?
Dang, is dat een origineel bandje? Is dat ergens te bestellen (typenummer). De mijnes heeft een tropic strap.
Yes origineel! Zomers he? Zit een mooie sluiting op ook.
Ik weet niet of dit specifieke bandje te bestellen is maar ik weet dat de @OrisBoutiqueAmsterdam veel kan leveren.
Haha Ah zo in het “blauwe” verkoop gedeelte. Nu op 100, nieuw is ie 180.
Hier kan je gelijk de vlindersluiting zien.
mijn pols in 18,5, pas dat?
Ja dat lijkt mij wel. Ik heb zelf 17,5 en het was 1 schakel van 0,5cm die er nog uit moest. Dus ik denk dat hij op deze maat of met 1 extra schakel goed past. (Schakel zit er bij)
Alle top opties heb ik al langs zien komen. Zelf zou ik ook zeggen:
- Oris Aquis
- Rado Captain Cook (is 42mm, maar draagt kleiner)
In de microbrand wereld is er ook nog Lorier Neptune voor ongeveer 500USD. Ook een topper met goede restwaarde.
Overigens zou ik ook de Tudor BB58 niet uitvlakken. Weliswaar stukken duurder dan 1500-2000, maar qua afschrijving gelijkwaardig of gunstiger.
Hmm, ben niet zo’n fan van deze sluiting (geen micro adjustments). Ik laat 'm even bezinken…
Aan je naam te zien woon je niet echt in de buurt (Achterhoek) anders had je hem even kunnen proberen