Horloge in de vaatwasser?

:joy:

Wetsuit aan, integraalhelm op, tuinhandschoenen aan en gaan.:ocean:,:cyclone:

4 likes

Dat doet me denken aan die keer dat m’n vriendin de dop van de fles wasverzachter had kwijtgemaakt en daarom dat spul had overgegoten in een lege fles badschuim en dat 's avonds was vergeten…

11 likes

Dan hebben wij het blijkbaar verkeerd gedaan want @anon53002072EV kan het wel. :joy::joy::joy:

1 like

Beetje erin, jeetje hoe moeilijk kan het zijn.

Zeep is voor elk apparaat slecht, alles slipt dicht.
Vandaar dat mijn afwasmachine met afwas altijd op meest heet en lange progamma doet draaien… houd hem is schone gezonde staat.

Is met je wasmachine ook zo… al dat zeep is een ramp. Vandaar handdoeken was altijd op 95graden. Ff schoonspoelen. Het hete water lost alle zeepresten wel op.

Ik heb een vaatwasser in mijn hobby schuur voor mijn sleutelhobby. Dus herkenbaar verhaal dit.

Waarom dan zo drastisch schoonmaken?

Omdat het smerig stinkend hok wordt na een poosje mee gewerkt te hebben.

Ik draag hem ook met vakantie of andere wildere activiteiten en wil hem dan wel fris hebben…

Ik moet wederom wel weer lachen om jullie vol erin springen. Ik had het kunnen weten en ik kan ook stoppen met reageren en het door laten wakkeren.

Maar ik lach me rot met jullie en ondertussen word mijn horloge super schoon. Ideaal.

Als je beetje na denkt… vaatwasser doet niks anders dan met wat warm water een beetje rond spatteren en spuiten.
Moet het horloge tegen kunnen, Dreft kan hij ook tegen. Dus heerlijk gemakkelijk schoon de handel.

Zo erg is het allemaal niet voor je horloge.

Onder de douche poetsen ga ik niet doen, daar poets ik andere dingen.

3 likes

Je zit de hele dag met je werkbeater in een emmer sop. Hoe kan dat ding dan zo vies worden dat hij de vaatwasser in moet? :thinking:

Ja, blijf maar stug volhouden.
Een paar druppels afwasmiddel is genoeg om de vaatwasser + omgeving in de schuim te zetten.
Dit schuim kun je dus ook niet afpompen en verlaat de afvoer langs de verkeerde zijde omdat het niet door de zwanenhals gaat.
Volgende sterke verhaal aub.

1 like

Nou, ik had (volgens mijzelf) echt niet veel gebruikt maar het schuimde echt enorm. Hij (vaatwasser) was wel brandschoon nadien. Deed me denken aan vroeger, toen we na een schuimparty te hebben bezocht moeders wasmachine eens flink lieten schuimen met onze kleding :joy:

1 like

Een keer, toen de blokjes op waren. Nooit meer…

4 likes

Dan zit de verstopping verderop.
Even een draaiveer huren.

1 like

3 flessen Dreft in een fontein leeg gieten.
Succes verzekerd! :rofl::+1:
Deed ik vroeger wel eens, alsnog excuus aan de gemeente daar voor :blush:

5 likes

Ach, is die fontein ineens schoon! Scheelt de schoonmaakdienst boenwerk.

1 like

Bedankt voor de tip. Heb inmiddels ook een draaiveer in mijn assortiment :grin:

1 like

Zo herkenbaar…:joy::sweat_smile:

2 likes

Dat is beter dan dat jij jouw vrouw in de wasmachine had gevonden.

1 like

Het zou de pomp kunnen zijn? Een draaiveer kan idd helpen of iets om luchtdruk boven de verstopping te krijgen.

1 like

Bedankt voor het meedenken :+1:. Draaiveer was idd de oplossing voor het probleem! Het horloge kan weer in de vaatwasser :sunglasses:

2 likes

Nou, ik heb het geprobeerd hoor …een keurig net, schoon, en vooral warm horloge kwam eruit.
Uiteraard een Vostok Amphibia :nerd_face:
@Chlorophyl @Timo9 @GiveMeYourDough

60 graden

Met 2 in 1 blokje

Foto tussendoor :man_facepalming: dat kan dus niet van dichtbij

Zo dus wel :smiley:

Resultaat: lekker glimmend, en lekker warm. Precies waar ik van hou :sunglasses:

15 likes