Kwam hem tegen bij het google’en naar wat een verpleegstershorloge precies was en kon het niet laten.
Als je het echt wilt zou je misschien met een metaalbewerker kunnen kijken naar of ze iets van een adapter voor je kunnen maken voor je (had mij wel gelukt in mijn instrumentmakersdagen) weet alleen niet wat ze hiervoor rekenen.
Deze kwam ik ook nog tegen en zag er nog een van Swiss medical die wel stoer was.
Werk al meer dan 20 jaar in de zorg en inderdaad als je echt aan het bed staat had ik vroeger nooit een horloge om.
Zit echter de laatste jaren in de verslavingszorg en daar kan ik gewoon een horloge dragen.
Het ligt er dus heel erg aan wat je werkzaamheden zijn.
Hoezo buiten budget ?
In de Horeca verdien je bakken zwart geld.
Ik kan het helaas allemaal niet opbranden i.v.m. de CO 2 uitstoot, dus dit is zéker een optie
Wat zijn je werkzaamheden? Ik werk als behandelaar in de GGZ. horloges kunnen daar zonder problemen. Ik draag vanalles op het werk, afhankelijk van de geplande afspraken en locaties. Soms een vintage constellation, dan weer een datejust en de andere dag een vintage Grand Seiko.
Als je echt veel moet wassen, medische handelingen moet verrichten zoals wondverzorging etc. gewoon je horloge thuis laten imo.
Kans op schade bij je patiënt, jezelf of het horloge door infectie, schuren langs dunne huid van ouderen, contact met gore lichaamssappen etc. Is het niet waard. Bovendien mag dit officieel ook niet aan daar zijn goede redenen voor.
Als je medische handeling beperkt blijven tot een enkeling per dag of mochten er veel escalaties zijn waarbij je de patiënt, jezelf of je horloge kan beschadigen, CASIO CLASSIC W-59-1VQES is je go-to.
Met een dergelijke Casio kun je handenwassen als een pro, ontsmetten, poetsen, douchen. You name it! Als die stuk gaat (kans is erg klein) heb je zo weer een nieuwe op de mat.
Daarnaast kun je timen. Hartslag, urine testjes, ademhaling. Je kunt alarmen instellen voor belangrijke structuur momenten. Dit is echt een tool, waarmee je tevens je liefhebbers hart gerust steld. Casio is niet voor niets geliefd in horlogeland.
Dat moet ik allemaal nog gaan meemaken, ik ga een BBL opleiding verzorgende doen, dus daar zijn we eerst zoet mee.
Welke kant ik het leukste ga vinden moet ik nog achter komen.