Vandaag (een half uur geleden) is de nieuwe versie van Horloge.infohttp://www.horloge.info online gegaan! Horloge.info bestaat nu bijna een jaar, met veel betere bezoekersaantallen dan ik had verwacht, dus werd het tijd uit te breiden.
Er zijn nu twee nieuwe rubrieken:
“Tijd voor…” waarin wekelijks iets opmerkelijks op horlogebied zal worden gebracht. Dat is heel breed en kan van alles zijn van beroemde mensen met een horlogepassie, tot vintage, een overicht van de geschiedenis van een modellenreekst tot… nou ja, noem maar op. Geschreven door de onvolprezen Paul Dezentjé.
“For the Ladies” met wekelijks nieuws over dameshorloge, geschreven door een dame!
En in de rechter kolom zal er wekelijks een merk onder de aandacht worden gebracht.
Verder zullen de foto’s van de laatste nieuwsberichten groter op de hompega te zien zijn en onder de twee nieuwe rubrieken staan nu nog twee nieuwsberichten. Daarvoor hebben de laatste 5 berichten van Horlogeforum helaas wel het veld moeten ruimen
Ik ben zelf erg te spreken over het resultaat maar ik kijk er dan ook al maanden (dat was de voorbereiding) naar uit/tegenaan. Ik hoor van jullie graag jullie “verse” mening over de nieuwe opzet!
Ik vindt (en vond) dit een hele mooie site met super veel nuttige info.
Prachtige foto’s ook.
jammer alleen dat de meeste foto’s niet de mogelijkheid bieden om erop te klikken om ze nog groter te kunnen zien.
Ik heb tot dusverre vrijwel dagelijks ’Horlogeinfo’ bekeken. En dit tot volle tevredenheid.
Dat er nu meer diepgang en duiding is kan ik als zeer positief ervaren. Het wordt zo meer een horloge-magazine-online.
Nu nog wachten op de maandelijkse (papieren) abonnee-horlogekrant!!
En natuurlijk behoort de aandacht voor dameshorlogerie hier zeker bij.(tu)
Opmerking 1: was het maar waar, als ik van alle links een merkenpagina heb gaan de links er af Het zijn nu nog 4x zoveel links.
Opmerking 2: je bedoeld dat ik internationaal zou moeten linken? Of naar Monsterwatches.nl?
Ik vindt (en vond) dit een hele mooie site met
super veel nuttige info.
Prachtige foto’s ook.
Dank je
jammer alleen dat de meeste foto’s niet de
mogelijkheid bieden om erop te klikken om ze nog
groter te kunnen zien.
Ja, dat is een keuze maar daar heb je imho in veel gevallen gelijk in. Foto’s worden al wel steeds groter, wie weet zijn ze in de toekomst allemaal klikbaar met een grote versie erachter.
Mijn complimenten voor de zoekfunctie.
Ik begrijp alleen niet de overkill aan links onder het kopje links, zijn niet allemaal sponsoren neem ik aan, want die zie ik ook op de homepage genoemd, het is mij niet duidelijk waarom er een link naar bijvoorbeeld oakley of de chiemsee staat…
Voor de rest ziet het er strak en overzichtelijk uit, kijk wel uit met het plaatsen van teveel info op de homepage, en het toepassen van veel plaatjes en flash/gif animaties, dat geeft soms een onrustige indruk en een overkill aan info, beter dan een link maken naar een nieuwsrubriek.
Prima(tu) Het zag er als goed uit, nu nog beter. Goed dat er ook aandacht voor de dames is.
En die berichten van het forum las ik daar toch al niet, dus die mis ik niet:D
Tot voor kort was ik niet een frequente bezoeker van Horloge.info maar dat gaat nu zeker veranderen. De bredere/gevarieerdere opzet spreekt mij zeer aan.
Gefeliciteerd met de update/aanpassingen(tu)