Ik zie net dat ik ge-upgrade ben door de beheerder (waarvoor dank). Ik zou dus ook nog even kunnen vragen op het gevraagd topic of iemand de het gewenste model in de verkoop wil doen, al kan ik me dat niet voorstellen. 
Wie zegt dat hij diesel rijdt?
Jij vroeg erom, dus ik reken het uit. Als je een beetje een zuinige diesel hebt, dan heb je aan 70 liter al genoeg om heen en terug naar Bern te rijden. Dan zit je net over de 70 piek retour. Uitgaande van een gemiddeld gebruik van 1 op 25 (dat is mijn eigen gemiddelde verbruik met m’n C3). Als je benzine rijdt is het in ieder geval niet rendabel.
Voor een Zwitsers topmerk wellicht. Maar niet voor een Steinhart 
Dat moet hij toch zelf weten? Dat jij nou de hele Jura vallei om je pols hebt hangen wil niet zeggen dat dat het absolute doel is voor iedereen. Natuurlijk is het minder werk om het te bestellen en te laten opsturen. Maar als iemand er nou een leuke trip van wil maken, dan is daar inherent toch niets mis mee?
Ik rijd diesel en met tankpas dus na de grens kan ik zo’n 900km rijden… Daarna moet ik ook weer terug
Al met al is het qua kosten wel interessant maar qua tijd niet echt… Voor een Rolex had ik al in de auto gezeten inderdaad… En voor een Ulysse Nardin had ik een vliegtuig gehuurd…
Heb hem inmiddels ook bij te koop gevraagd gezet
Wie weet wat er nog uitkomt. En anders bestellen aus Deutschland inderdaad.
Steinhart staat bekend om de uitstekende klantenservice, dus daar kun je gerust een bestelling doen. Het zwarte woud is ook wat dichterbij, mocht je toch een road trip willen maken! 
Had ik mee kunnen vliegen

In Aken zit ook een grote Steinhart winkel in combinatie met wijnen en dure sigaren. Ben er niet geweest maar “ men” was onder de indruk. Wellicht biedt de zoekfunctie uitkomst?
Ik had hem gezien inderdaad, in Aachen, ook nog een ritje maar wel leuk inderdaad. Ik zal hem eens vragen of hij het model op voorarad heeft.
Mondkapje mee Voor Dld.
Ow dacht dat het er bij hoorde 
In duitsland heb je zat juwelier ben net terug uit dusseldorf en je werdt er mee dood gegooid hoeveel ads er zijn en hoeveel handelaaren
Mag ik vragen welke website en hoeveel het dan ‘scheelt’?
Ja hoor dat mag, is Watchlounge in Bern, ook een ad en scheelt zo’n 15 procent.
Dat klinkt dan meer als gewoon Zwitserse BTW (7,7%) vs NL BTW?
Ja, veel scheelde het niet geloof ik…
Toyota hybride?