Horloge invoeren uit Zwitserland

Jawohl.

Inderdaad, maar als goede Nederlander probeer ik toch altijd uit te vissen of er nog iets van de prijs af kan :wink:

1 like

Hahaha sws

1 like

Precies, gewoon gaan halen, mooi ritje,
Zelf ook een paar keer gedaan (Zurich) voor de herwaardering van de Zw. francā€¦ Scheelde toen > 40% :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

2 likes

Zou mij verbazen dat steinhart korting geeftā€¦

1 like

Zwitserland is geen EU.

2 likes

Ik zou voor Steinhart zeker even naar Zwitserland heen en weer gaan :joy::joy:

1 like

Niet zo neerbuigend Opa. De Steinhart boetiek in Bern is zeker de moeite waard om een kijkje te nemen. Nog nooit zo vriendelijk en enthousiast geholpen als daar. Kunnen de meeste juweliers en merken een hoop van leren. :+1:

2 likes

Rij jij gratis? Reken ff uit. :joy:

1 like

Geven ze niet, en eerlijk gezegd zijn ze best goedkoop voor wat je krijgt.

Twee keer diesel tanken a ā‚¬1,03 in Duitsland, laten we zeggen 100 liter in totaal, dus pak hem beet ā‚¬103 aan brandstof.

1 like

Qua brandstof haal ik het er wel uitā€¦ Maar ook nog een goede 14 uur rijdenā€¦ hmm,

1 like

En heel veel tijd alleen om vriendelijk geholpen te worden. Bestel iets dergelijks via internet en ga op een terrasje zitten :joy::beer:

3 likes

Ik zie net dat ik ge-upgrade ben door de beheerder (waarvoor dank). Ik zou dus ook nog even kunnen vragen op het gevraagd topic of iemand de het gewenste model in de verkoop wil doen, al kan ik me dat niet voorstellen. :slight_smile:

Wie zegt dat hij diesel rijdt?

1 like

Jij vroeg erom, dus ik reken het uit. Als je een beetje een zuinige diesel hebt, dan heb je aan 70 liter al genoeg om heen en terug naar Bern te rijden. Dan zit je net over de 70 piek retour. Uitgaande van een gemiddeld gebruik van 1 op 25 (dat is mijn eigen gemiddelde verbruik met mā€™n C3). Als je benzine rijdt is het in ieder geval niet rendabel.

1 like

Voor een Zwitsers topmerk wellicht. Maar niet voor een Steinhart :joy:

1 like

Dat moet hij toch zelf weten? Dat jij nou de hele Jura vallei om je pols hebt hangen wil niet zeggen dat dat het absolute doel is voor iedereen. Natuurlijk is het minder werk om het te bestellen en te laten opsturen. Maar als iemand er nou een leuke trip van wil maken, dan is daar inherent toch niets mis mee?

2 likes

Ik rijd diesel en met tankpas dus na de grens kan ik zoā€™n 900km rijdenā€¦ Daarna moet ik ook weer terug :slight_smile: Al met al is het qua kosten wel interessant maar qua tijd niet echtā€¦ Voor een Rolex had ik al in de auto gezeten inderdaadā€¦ En voor een Ulysse Nardin had ik een vliegtuig gehuurdā€¦

2 likes

Heb hem inmiddels ook bij te koop gevraagd gezet :wink: Wie weet wat er nog uitkomt. En anders bestellen aus Deutschland inderdaad.

2 likes