Horloge ipv trouwring

Ik vind zelf voor dat budget een Tissot schitterende opties. Gentlemen voor jezelf en een LeLocle voor de vrouw?

Wat een onzinnige praat.

1 like

:thinking: Gaat je toekomstige echtgenote dan jou een horloge omdoen na het jawoord?

En wat heb je voor je vrouw in gedachten? Je zult nu toch 2 horloges moeten uitzoeken…

1 like

Sommige horloges ook. Ik zou wel voor een automaat gaan. Mits goed onderhouden gaat ie wel een heel huwelijk mee.

Leg ns uit dan.

Dan zou je als geen watchwinder zou gebruiken.
Maar als je het horloge dagelijks gebruikt ook eerder slijtage oplopenšŸ˜‰

Een horloge dat je dagelijks draagt loopt ook meer schade op dan een horloge dat je een dag per week draagt, en moet ook sneller geserviced worden (kort door de bocht).

2 likes

Dat is inderdaad kort door de bocht.
Hier nog 1, ga je overal te voet naar toe🤣

1 like

Als je een horloge boven een trouwring verkiest dan weet je wel hoelaat t is…

2 likes

Ik heb ook geen trouwring. Ik heb een horloge uitgekozen Ć©n een armband laten maken (met inscriptie). Puur omdat ik een ring niet mooi vindt staan bij mijn dunne, lange pianovingers en hier veel blijer mee ben…

Je moet helemaal niks: Je kan het ook beide niet doen… ik had een ring, want zogenaamd hoort het erbij, maar ik heb hem verkocht. :wave:

1 like

Gewoon trouwringen kopen dan kunnen andere mensen ook zien dat je getrouwd bent

Laat een foto zien van toekomstige bruid dan kunnen we meedenken haha

Ga wel voor een opwinder. Dat is beter voor het huwelijk. Zodra je batterij toelaat ben je op een gegeven moment niet meer nodig…

1 like

Dat is nog steeds geen argument tegen.

Denk er maar eens goed over na.

Ik zou een ring kopen, maar ik ben vast hopeloos ouderwets, terugkijkend in de tijd zou ik niet meer trouwen :yum:, maar ja …

1 like

Kies iets dat binnen 15 jaar ook nog mee is met zijn tijd.

Is moeilijk voor €750. Bij toolwatches ga je wel dingen vinden, maar dat staat dan weer minder net op een trouw.

Gaat dat niet enorm schuren in je liezen?
Het valt wel minder op dan een trouwring maar je gaat er wel een beetje gek van lopen denk ik.

IMG_4497

Ik zeg niks :joy:

Bij de gamma €5 per meter werkt hier al jaren prima :see_no_evil:

3 likes