Horloge ipv trouwring

Persoonlijk geen last van. Maar misschien is t wel vervelend wanneer je een klootzak bent?

IMG_2625

Wat een leuk idee. Ik heb er zo nooit naar gekeken. Een ring is meestal wel erg tijdloos :wink:
Ik zou er in ieder geval iets in willen laten graveren en dat zou je keuze nog wel eens kunnen beperken.
Een gesloten deksel zou ideaal zijn. Helaas zit een Rolex niet in je budget.

Als Seiko je aanspreekt. Ik zag laatst dat er losse dichte deksels te koop zijn voor de skx series. Misschien dat het wel op meer modellen past?

Ik kocht een trouwring bij mijn trouwen. Ze hadden ook Breitlings.
Mocht niet, veel te duur.
Direct na mijn scheiding een Breitling gekocht :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Zeer leuk idee :wink:

Ik kan het idee wel waarderen.

Al zijn de trouwplannen er nog helemaal niet heb ik dit potentiƫle probleem al getackeld. Een ring hoort bij trouwen, punt. Maar als zij een verlovingsring mag, dan mag ik een verlovingshorloge. Niet helemaal hoe het van oudsher heurt, maar wel iedereen happy!

Mijn keuze zou uitgaan naar een mooie Seiko presage cocktail time of iets van Baltic (hms002 of Aquascaphe).

Dat is erg afhankelijk van bepaalde factoren;
-Ga je het dagelijks dragen / of alleen op gelegenheden?
-Wat is de persoonlijke smaak.
-etc. etc. etc.

Heb je zelf al iets op het oog momenteel?

Op zijn trouwerij :grin:

1 like

Ik mag niet meer horloges kopen dan het aantal paar schoenen dat mijn vrouw heeft… :thinking:

Ik kan nog wel even vooruit! :joy:

We dragen allebei een 14k gouden trouwring, zoals het heurt.

1 like

Een trouwring gaat langer mee dan een horloge. Dus als je met een gebitje en een hoorapparaat in op je 104de verjaardag je 80 jarige huwelijk wil vieren met je originele trouwhorloge wacht je zeer waarschijnlijk een teleurstelling.