Horloge Jort Kelder

Veel gevraagd, soms beantwoord. Blijkbaar wil iedereen weten wat Jort draagt (en ikzelf stiekem ook). Deze kwam ik tegen op zijn twitter.

Het lijkt mij een vintage Hanhart op een canvas (blauwe) nato. Toch?

5 likes

Correct! In de zomer vaak een blauw/wit gestreepte nato, had deze donkerblauwe nog niet eerder gezien.

Wordt tijd dat hij eens wat anders dan een NATO probeert. Er is zoveel meer mogelijk op zo’n geile Hanhart


Twee knoopjes van je mouw los laten vind ik wel wat veel van het goede. IJdeltuit!

3 likes

Da’s omdat gewone confectie merken tegenwoordig ook standaard bovenste knoopje open houden en de rest gewoon vast zit.
Dus ja, idd beetje aan de ijdele kant


Ik wist niet dat Jort Kelder een stijlicoon was. Voor mij in ieder geval niet. Neem dan Humberto Tan die is brand ambassador voor IWC.

1 like

Ik denk dat “is” hier “was” moet zijn, toch?

Als ik het fout heb, hoor ik 't wel


Grt. Marco

Neem hem zelf.

14 likes

Humberto Tan als stijlicoon gebruiken is wel het laatste wat ik zal doen. Meer ‘V&D’ wordt het niet. Skoda octavia onder de carport en je bent af.

8 likes

Tijd voor een BN’er topic?

1 like

Wie weet is Jort onder een schuilnaam al jaren HF lid.

3 likes

Precies! Er zijn vast bekende Nederlanders aanwezig hier.

Ja leuk , weer Ă©Ă©n.

1 like

Ik geloof niet dat het zo werkt. Als jij het niet wist, dan is jij voor jou geen stijlicoon. Ik kan me overigens prima voorstellen dat hij dat voor veel mensen wél is. En blijkbaar heeft hij smaak in horloges.

2 likes

Dat in elk geval.

1 like

Dat is waar, zijn horlogekeus is OK.

2 likes

Ben ik nu de enige nuchtere Groninger die het totaal niet interesseert wat de BN-er draagt op horlogegebied ?

6 likes

Ik denk dat er wel meer zijn.

1 like

Mij interesseert iedereen die een prachtklok om heeft. :watch:

Jort weet hoe het heurt

1 like