Hallo,
mijn ultieme droomhorloge is de Rolex Submariner van Artisans de Geneve. Nu ik een paar dagen geleden een revieuw zag van de Boderry Urban, kreeg ik een idee.
Zou ik de horloge kast van een Boddery Urban kunnen vervangen met één die lijkt op die van de Submariner? Zo ja, is dit een moeilijke opdracht en wat voor case zou ik nodig hebben?
Ik ken vrij weinig van de technische kant van horloges en Google bood me ook geen antwoord op mijn vraag…
Als iemand mij kan helpen met mijn vraag hoor ik het graag! (Of een beter idee heeft )
Bedankt,
En dat is het juist, ik vind nergens een skeleton submariner lookalike en heb het hele internet al afgezocht volgens mij…
Daarom dat ik zelf iets wouw proberen. ¯_(ツ)_/¯
Ik wil ook wel wat meer uitgeven als er een bestaat maar vind gewoonweg geen…
Die foto’s heb ik zelf met fotoshop gemaakt hihi. Is gewoon een foto van een echte rolex met daar het skeleton gedeelte opgeplakt. Is maar gewoon om een beeld te geven wat wat ik in gedachten had.
(Je kan het rolex logo nog op de kroon zien op foto 1, is maar snel gedaan om een beeld te schetsen.)
Ja, dat zie ik, heb je leuk gedaan. Maar als ik die Boderry opzoek dan lijkt de kast al op die van de submariner maar dan niet gepolijst. Het grote verschil zit zo te zien in de lunette.
Enige optie die ik vindt is een Pagani Design (ook eentje van Alie haha), maar die heeft dan weer een diameter van 43mm en ik heb heel dunne polsen dus dat is ook niet echt een optie…