Als het een smartwatch is die is verbonden met je GSM ben je dan strafbaar?
Je kijkt ondertussen ook nog eens in je zijspiegel, dus in tegenstelling tot een gsm-lul (waaronder ik mezelf helaas ook af en toe mag rekenen) ben je éxtra veilig.
On topic: ik denk dat de meesten van ons dit wel doen, vooral met nieuw speelgoed .
Zoek hulp
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Raak je jezelf met je rechterhand dan ook onzedelijk aan?..
Die horloge moet zo nu en dan toch opgewonden worden.
Van die meisje?
Ja.
Bedienen van een mobiel elektronisch apparaat is per 1-7-2019 verboden.
dus bedienen van een elektronisch horloge is strafbaar.
en dat geldt ook als het ding niet met je lulijzer verbonden is.
Gezocht, mechanisch horloge met veel toeters en bellen…
uhm… kassa
Wel als het een Tesla is, Henk. Da wittegij ook.
Met een tesla zou mijn bicep nóg groter zijn
Die van je rechterhand, neem ik aan? Van dat vele sjorren?
Jij snapt hem broeder. En ik sjor al bovengemiddeld veel. Maar goed dat ik geen tesla heb
Is een auto aangedreven door een batterijmotor dan ook een mobiel electronisch apparaat met een scherm interface (op de middenconsole). Voor zover ik weet is er geen beperking gesteld aan de afmeting van het mobiele apparaat dat je (niet) mag bedienen tijdens het rijden…
De bepaling stelt “mobiel elektronisch toestel”.
Moet ik spontaan aan de klisjeemannetjes denken:
“dat is nou een kwestie van goed ete, goed kauwe, dat het gelijkmatig in je bloed komp. Dan neem ik eleke avond 1 liter Bulgaarse yoghurt toe, jonge, ik zou je vertellen, wij wonen drie hoog, hè, als ik met die winterpeen van mijn op het moment supriem voor het open raam zou gaan staan, en ik zou richte, nou, dan spuit ik een volwasse vent in één keer van ze brommer, echt waar ! “
Met geluid😂
Gevaarlijk!
Als je je arm buitenboord laat bengelen, beschadig je toch zowel je deur als je horloge?