Als ik in de auto zit met mooi weer dan rij ik graag met het raam open en dan hang ik mijn linkerarm uit de auto. Hierdoor kan ik mijn arm goed zien in de linker buitenspiegel. En dus ook mijn horloge. Ik betrap me er op dat ik om de paar seconden naar mijn arm met horloge kijk.
Ik denk het niet, want je horloge dwingt je niet om te blijven kijken en vraagt ook niet om concentratie op wat erop wordt aangegeven. Bovendien hoef je je horloge niet met kleine knopjes of een tegenstribbelend aanraakscherm te bedienen zodat je je daar óók nog eens op moet concentreren.
Ik heb als klein kind van m’n ouders geleerd dat alle ledematen binnenboord moeten blijven, je zult niet de eerste zijn die armletsel oploopt doordat er even een tegenligger te dichtbij komt.
En ik ben braaf, dus mijn arm zit altijd binnenboord.
Zoals de naam al doet vermoeden heb ik een Volkswagen Kever. Dan moet op warme dagen wel het raam open om het te overleven in deze auto, en uiteraard gaat dan het armpje naar buiten. Alleen zie ik normaal al niet veel in die kleine spiegels dus is mijn horloge ook niet zichtbaar
Dat ben ik met je eens; alleen doe ik dat dan door met kermende banden een afrit of klaverblad af te jassen, en niet door een arm buitenboord te steken.
Ieder zijn ding. Moet je nagaan hoe cool het zou kunnen zijn als tijdens deze kermende actie ook nog eens een arm buitenboord hing om een glimp van je horloge op te vangen in de spiegel. Tegenligger die te dicht langs je rijden heb je op een klaverblad en of afrit niet vaak gelukkig.