Kijk hier eens;
Tevens forumlid.
Succes met de zoektocht.
Kijk hier eens;
Tevens forumlid.
Succes met de zoektocht.
Is DNK geen optie voor je?
Nee ik wissel daar te vaak voor
Fair enough.
Wij hebben ook een kluis van dit merk voor de horloges die we thuis hebben. Een aanrader! Ook goed genoeg voor de verzekering.
Op onze website staat niet voor niets; wat jij zoekt, hebben wij al gevonden
Heb je een pb gestuurd
Thx voor de verwijzing Mikel!
Zo die zijn niet goedkoop zeg.
Alleen maar omdat het horloge rerelateerd is?
Ook de rest is aan de prijs.
Kijk ook eens op MP zou ik zeggen.
Of snap ik het niet?
Verzekeraars vragen een bepaalde certificering van een kluis. Dat is het grote verschil tussen deze prijsklasse en de goedkopere kluizen. Heeft niet zozeer iets met horlogegerelateerd te maken maar meer dat je verzekeraar niet uitkeert als je kluis niet aan deze eisen voldoet Tevens vragen verzekeraars een gedegen bevestiging van je kluis, dit is goed om te weten als je iets op MP koopt, zelfs met de juiste certificering kun je dus onverzekerd zijn als de kluis niet (juist) is verankerd.
Ik snap het de certificering heeft er ook mee te maken natuurlijk.
Maar heb er geen verstand verder van.
Vond het alleen veel geld maar zal wel zo zijn.
Ik zet het gewoon vast met Hilti Chemische ankers in het beton.
Dat is een hele goede manier van bevestigen! Maar dan nog is het voor de verzekeraar alleen van waarde als het een gecertificeerde kluis is voor de waarde die je graag wilt dekken. Los daarvan, verankeren werkt in elk geval vertragend bij inbraak dus het helpt altijd. Helemaal bij de wat āgoedkopereā kluizen die vaak niet zo heel zwaar zijn en anders gewoon onder de arm meegaan.
Ggd.
Nieuw en gebruikt
Deze voldoet vast niet aan de eisen van verzekeringen maar ik kan mij wel voorstellen dat dit elke ochtend een fantastisch gezicht is.
Lees even de rest van het topic.
Zulk moois is ook zeker wel te krijgen inclusief certificering. Kost alleen wel een paar euro extra
Niet heel handig om dit te vermelden icm je forumnaam
Rolex heeft een hele goede kluis, die is zelfs zo goed dat hij nooit open gaat.
Zelfbouw misschien
Dit topic is 90 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.