Volgens mij begint de horlogekoorts hier thuis stilaan over te slaan… Mijn vriendin heeft ondertussen een paar keer laten vallen dat ze de Tissot Lovely erg mooi vindt. Ik dacht dus: waarom haar niet eens verrassen met eentje?
Ik ben specifiek op zoek naar de Tissot Lovely 20 mm, met goudkleurige bracelet en parelmoerkleurige wijzerplaat.
Omdat dit haar eerste horloge wordt, kijk ik bij voorkeur naar een mooi tweedehands of zo goed als nieuw exemplaar. Zo kan ze rustig ontdekken of de horlogemicrobe ook bij haar aanslaat.
Weet iemand hier een betrouwbare winkel/dealer waar deze uitvoering te vinden is? Of heeft iemand toevallig zelf eentje te koop?
Denk dat je bij iedere Tissot AD terecht kunt. Maar dat ze het exacte betreffende model mogelijk tot waarschijnlijk moeten bestellen. En weet niet of ze dat doen als je het niet gaat kopen daar. Nou kan ik niet in jullie portemonnee kijken, natuurlijk. Maar het zijn niet de àllerduurste horloges. Dus is een mooie nieuwe niet een leuker en persoonlijker cadeau? Is ook een stuk gemakkelijker om eraan te komen, gewoon bij de AD.
Een nieuwe horloge is natuurlijk ook een idee, maar ik ben dan “bang” dat ze het dan misschien toch niet mooi vind of niet haar ding. maar zoals je zegt het gaat niet over veel geld dus is het zeker een mogelijkheid om hem nieuw aan te kopen!