Zou ik niet van uit gaan. De luxurymarkt maakt een vrije val, zo las ik onlangs
20% rendement, als jij dat rendement binnen een paar jaar kan garanderen dan stap ik in!
Edit: 15% uiteraard. Maar dan nog.
Met een garantie over tien jaar, Iâm in!
Heb eens een Braun horloge bij de Aldi gekocht.
Prima.
Dit spul zou ik beleefd laten liggen.
Aan 2 broden heb ik meer.
Lidl biedt veel producten aan voor een prijs waarvan ik mij afvraag hoe ze het kunnen doen. Maar de producten zijn wel heel goed. Zie bijvoorbeeld het electrisvh gereedschap
Of zes blikken Veltins wat ik persoonlijk Lidls minst beroerde pils vind.
Ieder zijn eigen smaak. Duurzaam is het in elk geval niet. Voor 5.99âŹ.
Perlenbacher!!
Guilty pleasure foah wĂȘnagh!
Hier hoef je je niet voor te schamen hoor. Leuk voor er bij voor samen nog geen twee tientjes.
En zoals mijn goede moeder altijd al zei: âAls je hard loopt zie je 't niet!â
Ik zou het gewoon allebei doen. Kun je met die horloges behoorlijk nauwkeurig nameten hoe lang het duurt voordat je een een kater hebt nadat je na die twee flessen hebt leeggedronkenâŠ
Met twee van die klokkies lukt dat dan helemaal goed, want dan zie je toch alles al dubbel.
Zie je het 4 keerâŠ
Steambrew IPA
Mooi toch eigenlijk, dat deze goedkope klokjes veel beter de tijd weergeven dan de dure dingen die menig forummer om de pols heeft hangen
Qua looks vind ik ze ook best okay!
Dat is nog maar de vraag âŠ
Hoe dan ook, ik kan niet wachten op het volgende topic waarbij de collectie van de Action zorgvuldig onder de loep genoemen wordt.
Villein, maar grappig.
Grappig genoeg is een 5,99 quartzje van de Lidl wel accurater dan 99,99% van alle âluxeâ mechanische horloges.
OhâŠ. Zijn er echt mensen die een mechanisch horloge kopen om de tijd exact te meten? Nooit geweten.
Ik had net een nieuw batterijtje nodig.
Niet slecht. Zit ook wel eens iets premiums tussen. Aldi had van de zomer Stone IPA, lekker!
Ik zou het niet doen. Voor iets wat je niet gaat dragen en ongebruikt in de kast belandt is elke cent te veel.