Horloge kopen bij de Lidl?

Krent!

Je kan ze dan altijd nog weggeven toch. Forumlid @BroederBill heeft al heel veel kinderen en jongelui blij gemaakt met dit soort horloges. Die hij dus af en toe voor dat doel krijgt van forumleden.
Geen cent te veel!

3 likes

Zonde van de inkt, next

Vroeger wel, nu is het slechts voor de patserij, life style en merkbeleving bla bla …

5 likes

Ik vraag me af of er mensen zijn die dit soort horloges serieus gebruiken waarvoor ze bedoeld zijn: regelmatig dragen. Ik denk dat het meeste gekocht wordt puur om de prijs en dan snel op de afvalberg belandt.

2 likes

Ik ken toch wel mensen die Aldi of Lidl horloges jaren dragen. Net zoals al die andere Chinese Ali horloges; praktisch maar….
Niet voor mij :wink:!

3 likes

Nee, een horloge en evt een trouwring zijn de enige sieraden voor een man, dan ben je toch meer waard dan zo’n kermishorloge?

2 likes

Wacht op de eerste gemodde watch fotos

Lekker de tijd aflezen op je gsm. Dan bespaar je €5,99. Doe dat 4090 keer, en je koopt er een goudkleurig speedmaster hommage mee.

#LifeIsSimple

1 like

Nee, in het geval van een iPhone 16 heb je met wat opslag 1094,01 Euro meer afgetikt.

3 likes

Maar door die prijs te hebben betaald is wel het entreegeld voor het zwembad opgegaan.

1 like

Is de boerenkool komende week in de aanbieding?

2 likes

Waarschijnlijk loopt dit horloge zuiverder (quartz) dan menig premium watch.

Maar voor mij persoonlijk zijn dit geen horloges haha.

2 likes

Als hij naast het bier ligt , vind ik het een “ kordaat “ horloge.

1 like

Hoe is de resell market voor dit model :wink: