Krent!
Je kan ze dan altijd nog weggeven toch. Forumlid @BroederBill heeft al heel veel kinderen en jongelui blij gemaakt met dit soort horloges. Die hij dus af en toe voor dat doel krijgt van forumleden.
Geen cent te veel!
Krent!
Je kan ze dan altijd nog weggeven toch. Forumlid @BroederBill heeft al heel veel kinderen en jongelui blij gemaakt met dit soort horloges. Die hij dus af en toe voor dat doel krijgt van forumleden.
Geen cent te veel!
Zonde van de inkt, next
Vroeger wel, nu is het slechts voor de patserij, life style en merkbeleving bla bla …
Ik vraag me af of er mensen zijn die dit soort horloges serieus gebruiken waarvoor ze bedoeld zijn: regelmatig dragen. Ik denk dat het meeste gekocht wordt puur om de prijs en dan snel op de afvalberg belandt.
Ik ken toch wel mensen die Aldi of Lidl horloges jaren dragen. Net zoals al die andere Chinese Ali horloges; praktisch maar….
Niet voor mij !
Nee, een horloge en evt een trouwring zijn de enige sieraden voor een man, dan ben je toch meer waard dan zo’n kermishorloge?
Wacht op de eerste gemodde watch fotos
Lekker de tijd aflezen op je gsm. Dan bespaar je €5,99. Doe dat 4090 keer, en je koopt er een goudkleurig speedmaster hommage mee.
#LifeIsSimple
Nee, in het geval van een iPhone 16 heb je met wat opslag 1094,01 Euro meer afgetikt.
Maar door die prijs te hebben betaald is wel het entreegeld voor het zwembad opgegaan.
Is de boerenkool komende week in de aanbieding?
Waarschijnlijk loopt dit horloge zuiverder (quartz) dan menig premium watch.
Maar voor mij persoonlijk zijn dit geen horloges haha.
Als hij naast het bier ligt , vind ik het een “ kordaat “ horloge.
Hoe is de resell market voor dit model