Horloge kopen in duitsland

Ik wil een horloge kopen in Duitsland, Maar de verzendkosten die worden berekend zijn erg hoog in vergelijking met de prijs van het horloge. Omdat ik vlakbij de Duitse grens woon wil ik het horloge laten aankomen op een postkantoor in een dorp vlak over de grens en het daar zelf gaan afhalen.
Weet iemand van jullie of dit mogelijk is?

Alexis

Geen idee of dat kan. Heb je geen kennissen/vrienden/familie vlak over de grens waar je het horloge naartoe kan laten sturen?

Groeten, Tom Vreeken.

Ik koop regelmatig horloges in Duitsland en ik ben het met je eens dat de verzendkosten erg divers zijn, van 6,00 tot soms wel 25 Euro.
Nu hangt het er vanaf wat je koopt en voor welk bedrag.
Als je iets voor een paar honderd Euro koopt zal de verkoper bijna altijd aangetekend en verzekerd verzenden, immers als het zoek raakt heb je een probleem.

Zelf maak ik de overweging wel of niet kopen als de prijs incl. verzendkosten redelijk zijn, maar die afweging moet een ieder voor zichzelf maken.

Meestal kan je met de verkoper wel een afspraak maken, waar het naar toe moet worden verzonden, dus zou ik zeggen maak duidelijke afspraken met de verkoper.

groet

Ed

Ik wist dat ik er een keer over gelezen heb. Kijk eens op deze site:

http://www.huifkar.de/

Misschien dat je hier wat aan hebt, hoewel dit volgens mij meer voor mensen is die vaak wat in de Pruis bestellen.

Groeten,

Martin