Horloge kopen in Latijns Amerka

Mogelijkerwijs wil ik (via internet) een horloge kopen in Latijns Amerka (Columbia).
Zijn er speciale aandachtspunten? Waar op te letten?

Eventuele importkosten natuurlijk.
Heb wel eens gelezen dat ze in Zuid-Amerika veel ā€˜nepperts’ maken…

Koop er dan wel een zonder doos, je zult maar een dubbele bodem tegenkomen :joy:

3 likes

Ik zou gewoon overal op letten :slight_smile:

2 likes

Ik zou er niet eens aan beginnen, veel te link

3 likes

Van alle plekjes op de wereld waar je een horloge kunt kopen zou dit toch zeker 1 van mijn laatste keuzes zijn. :slight_smile:

Ik zou er ook niet aan beginnen…

Doe je het toch, hou rekening met invoerrechten, transport en over het geheel btw.
En dan het land bol staat van criminele activiteiten en smokkelen via o.a. de post.

Waar hebben we het hier uberhaupt over? Overigens: Colombia is een fantastisch land maar ik weet niet of ik pakketjes uit C zou willen krijgen. Alles gaat denk ik op zeker open etc.

Lijkt mij een veel te groot risico. Zou er niet aan beginnen.

Ik neem aan dat inderdaad Colombia wordt bedoeld en niet Columbia.
Geen haar op mijn hoofd die eraan zou denken om daar iets aan te schaffen. Heb er als verzamelaar van vintage teveel sites gezien met gerestaureerde horloges. Bij tijd en wijle niet eens zo slecht gedaan, maar met originaliteit heeft het niets te maken. Wat heb je precies op het oog?

Ik geloof dat ze daar meer in grammen dan in jewels denken… :stuck_out_tongue_winking_eye:

wat voor een horloge , en welk land hebben we het over ?

Ik zou niet kopen bij Felipe Juan Ortiz supermercado para Rolex, armas de fuego y Colombian necktie

1 like

Colombia dus. Heb er zelf overigens niets interessants gezien in de 3,5 week dat ik er was.