Hallo, ik ben nieuw hier en weet niet echt zeker of mijn topic past in deze categorie, indien niet mijn excuses.
Ik ben namelijk al een tijdje op zoek naar een Diesel horloge (nieuw) en heb al een model in mijn gedachten.
Na wat zoekwerk dacht ik een interessante online aanbieder te hebben gevonden. Echter stoot ik vandaag op een Amerikaanse website ( Watch. S) waar datzelfde model maar liefst (omgerekend in euro) de helft goedkoper is! U voelt het misschien al aankomen maar is het wel verstandig om op bovengenoemde website een bestelling te plaatsen, misschien gaat het over een replica?? Dank!
Reken de invoertax en verzending erbij en je zal niet veel goedkoper gesteld zijn. Tevens zal de waarborg enkel gelden in de US volgens mij. Gebruik ook vooral de zoekfunctie, dan ga al wat invoertopics terugvinden. Succes met de zoektocht.
Hoi Remon,
Buiten het feit of het wel of niet een replica is, speelt er nog iets anders.
Reken erop dat, wanneer je een bestelling in de USA doet, er ongeveer 25% aan kosten bij komen. Dat zijn BTW en invoerkosten. Die betaal je hier aan de postbode of koerier. En dan heb je ook nog de hogere verzendkosten.
Goed overwegen dus van tevoren! Succes!
Twee zielen: één gedachte!
Inderdaad de extra invoerkosten en je kan je niet altijd de koop ontbinden als hij niet bevalt, wat bij Nederlandse webshops niet zo’n probleem is.
Ook moet je kijken of er internationale fabrieksgarantie wordt verstrekt.