Horloge kopen op willhaben.at?

Hoi allemaal! Ik heb gelezen dat sommigen van jullie weleens op willhaben hebben gekocht, maar ik loop tegen het probleem aan dat ik m’n 06 moet opgeven, maar het landennummer van NL, 31, staat er niet bij. Dus ik kan niet verder/mn registratie niet afronden. Is dit nieuw? Is er een oplossing? Dank jullie wel! Hans

1 like

0031 of +31 al geprobeerd?

De 0 van het 06 nummer weglaten als je de landcode ervoor zet.
Dat wordt dan zoiets: 0031-6 of +31-6.

Of eerst als land Nederland kiezen voor verzending dan komt soms de landcode automatisch tevoorschijn.

Nee, ik moet kiezen uit een scroll down menuutje met landennummers (Vorwahl) en daar staat Nederland niet tussen.

Lijkt er op dat wiilhaben.at geen Nederlandse klanten haben will…

1 like

Inderdaad :grinning:

2 likes

Kan je het artikel wat je wilt hebben uitsluitend met Paylivery betalen?

Zo ja, dan kan het alleen binnen Oostenrijk verzonden worden.

Bij de aangeboden kouriersdiensten zie ik ook uitsluitend verzending binnen Oostenrijk ook al staat DPD er ook tussen.

Ik denk dus dat het in zijn geheel niet, of mogelijk gedeeltelijk niet mogelijk is iets naar het buitenland te versturen.

dürfennichthaben.at :thinking:

Ik kan mn registratie niet eens afronden, dus het houdt gewoon op, helaas!

1 like

:joy:

Ik heb - al jaren - gewoon een registratie met een 06

Hoi Mark, Wees er zuinig op, momenteel kan het helaas niet meer.
Ik hoop dat je er wat leuks op de kop kunt tikken, prijzen kunnen er aantrekkelijk zijn, omdat Willhaben geen commissie rekent aan adverteerders, zoals je wellicht weet.
Groet, Hans

1 like

Gewoon contact opnemen met die site.
Ik had een jaar of 5 geleden dit ook gedaan. Heb er nu vrij weinig op gekeken. Hou er ook rekening mee dat niet alle verkopers het naar Nederland willen sturen :+1:t2: