Horloge kopen via Farfetch

Volgens mij worden sinds kort horloges aangeboden via de internationale site Farfetch. Heeft iemand hier ervaring mee?

Voor hen die niet weet wat farfetch is: Farfetch is een Brits-Portugees online luxe modewinkelplatform dat producten verkoopt van meer dan 700 boetieks en merken van over de hele wereld.

Nee, maar het stoort mij enigszins dat “far-fetched” in het Nederlands “ongeloofwaardig” betekent. :wink:

1 like

Eerder vergezocht toch?

2 likes

Blijkbaar allebei goed.

afbeelding

Hier en daar weleens kleding gekocht via Farfetch. Ging allemaal prima. Klantcontact wel allemaal internationaal en recensies zijn niet zo best…

Even terug on topic: ze hebben een pagina op FB en sommige reacties liegen er niet om.

Never buy from this company of thieves and liars . No integrity , no shame in taking peoples hard earned money and stealing it .

Complete SCAM! Never buy from this place, my wife bought a $200+ item and didn’t even ship it, claims to have been delivered but can’t even produce a tracking number. Customer service tells you they have done a “through investigation” and will refuse to refund you.

You guys are a disgraced company. Returned shoes i bought from your BS company, and you guys decide to keep the $ and ignore my emails, but don’t worry, i’ll chargeback !

Nu gaat er overal wel eens wat fout natuurlijk, maar het gebrek aan positieve reacties is wel verontrustend. Ik kon er geen eentje vinden.

Geen idee wat voor horloge je wilt kopen uiteraard, maar gevoel bij een aankoop is (ook op de lange termijn) erg belangrijk. Het is een luxe product, dus besteed dan lekker wat extra aan een luxe ervaring zou ik zeggen.

Dooddoener alert: “BUY THE SELLER!!!”

Zelf ooit een jas besteld, ging allemaal soepeltjes.

Maar de prijzen op die website slaan af en toe echt nergens op…

Ook ooit een jas gekocht. Ging perfect. Inmiddels wel een jaar of 6 geleden.

Ik dacht eerder hieraan:

afbeelding

farfetch’d

Good times, good times.

5 likes

Classic. Verder echt verschrikkelijk slecht, je kunt beter een Starly vangen, trainen en vervolgens close combat leren aan Staraptor. Fijne dag.

1 like

Bedankt voor uw wijsheid.

1 like

Een horloge bestellen bij Farfetch voelt voor mijn het zelfde als Sushi bestellen bij de Italiaan…

Ik zou hier niet zo snel een Rolex kopen ofzo.