horloge kopen voor beginners

Weet u allemaal al wel natuurlijk, maar toch wel de moeite waard:

2 likes

Goh, dat in tegenstelling tot quartz ‘het mechanische’ pas begint vanaf €950… :rofl: ik denk dat ik mijn gehele horlogedoos maar in het blauwe gedeelte gooi dan, die mechanische horloges zijn ineens flink in waarde gestegen :joy:

2 likes

“Ons standpunt hierin is duidelijk: als je een knap, tijdloos en echt horloge wilt hebben,”

De expert. Wat een lummel.


Ze kunnen nog zo hard Seiko Cocktails aanprijzen, maar als ze zo beginnen als hierboven ben ik weg. :slight_smile:

Voor een Esquire artikel vind ik het nog best te behappen. Wel is er eigenlijk weinig advies van de expert te bekennen in het artikel buiten koop een dure automaat, van 40mm bij de juwelier.

Die expert had natuurlijk een link naar dit forum moeten opnemen!

Nou nee, maar ik denk niet dan een leek veel wijzer van dit artikel wordt. Het is nu niet echt aantrekkelijk om tenminste 950eu uit te moeten geven voor een fatsoenlijk horloge, waardoor velen zullen afhaken na dit te lezen. Dit terwijl je voor minder dan de helft al een aardig eind kan komen.

Merk Rolex, vanaf 950 euro. Rolex duiker en Rolex historie. Dus Rolex, geen Tag Heuer. Want prestige. Conclusie: Koop een iconische Rolex.

SKX009J_17_s