Hebben jullie dat ook wel eens, dat je een horloge ontzettend gaaf vind maar dat de verkoper hem niet wilt opsturen!?
Ik zit op dit moment te loeren naar een mooie Seiko, alleen 200km verderop.
Wel geboden op het horloge, en de verkoper is akkoord gegaan. Maar als je de vraag stuurt of hij verzonden kan worden dan krijg je geen antwoord terug en word het bod opeens verwijderd.
Als je 'm graag wil, dan haal je 'm toch gewoon op?
Snap best dat niet iedereen bereid is om eem horloge te versturen. Ophalen en horloge zien is een duidelijke verkoop en geen gezeik achteraf.
Idd erg raar. Je zou juist het tegenovergestelde verwachten. Heb het liefst ook zo min mogelijk mensen bij mij aan m’n deur. Vooral als ik iets via marktplaats verkoop.
Als ik het kostenplaatje maak moet ik 300km rijden voor het horloge, en ben ik net zo veel geld kwijt voor het heen en weer rijden dan het horloge zelf.
Niet zozeer horloges, maar ik weiger ook wel eens om zaken op te sturen. Simpelweg omdat ik wil dat de verkoper het item persoonlijk controleert. Voorkomt gezeur achteraf wat wellicht ontstaat door een ruwe behandeling in de post.
Ja het hangt er een beetje vanaf. Tot pak 'm beet €400 en verder weg en een goed gevoel over de verkoper laat ik het graag opsturen. >€400 eigenlijk altijd persoonlijk ophalen. Zijn meestal ook wel leuke roadtrips! Vooral bij een geslaagde terugreis…
@G-mo Heb ik gedaan een tijdje geleden, eventjes 560km gereden voor mijn grail en heb er nog steeds geen spijt van, alhoewel ik die SO van jou @BadgeandBezel ook nog steeds mooi vind
Als je er helemaal weg van bent, gewoon doen!