Zo te zien zijn de eerste aanwinsten voor het nieuwe jaar alweer binnen. En binnen 't forum geloof ik dat het niet bij deze aanwinsten zal blijven. Mezelf kennende zal ik het ook niet bij 1 kunnen houden.
Maar voor welk ander persoon zou je dit jaar een horloge kopen? Waarschijnlijk voor een bijzondere gelegenheid? Ik bedoel, voor mezelf koop ik te pas en te onpas een horloge. Maar voor iemand anders doe ik dat weer niet zo gauw zomaar. Voor mij is een horloge een persoonlijk iets. Een stukje reflectie om je pols. Een Playstation ofzo vind ik dan makkelijker te geven op een verjaardag.
Een vriend van me gaat dit jaar trouwen en ik zit er aan te denken om het gelukkige stel een setje te geven. Ben er nog niet uit wat het moet gaan worden. Maar ik heb nog een klein jaartje de tijd
Dit wordt waarschijnlijk voor mij ‘het horloge kopen voor iemand anders’ van het jaar 2011.
Leuk idee voor een bruiloft een set te geven. Voor het getrouwde stel zou ik een G shock set geven. De relatie moet tegen een stootje kunnen.
Zelf ga ik dit jaar ook trouwen, zonder G shock.
Leuk idee voor een bruiloft een set te geven. Voor
het getrouwde stel zou ik een G shock set geven.
De relatie moet tegen een stootje kunnen.
Zelf ga ik dit jaar ook trouwen, zonder G shock.
a. Want jouw huwelijk hoeft niet tegen een stootje te kunnen?
b. Een stille hint voor een huwelijksgeschenk? :+
Ik gok b, het wordt iig een mooi jaar voor je.
Soms koop ik welleens een horloge voor een ander maar dan meer omdat ik een horloge perfect vind passen bij iemand.
Leuk idee voor een bruiloft een set te geven.
Voor
het getrouwde stel zou ik een G shock set
geven.
De relatie moet tegen een stootje kunnen.
Zelf ga ik dit jaar ook trouwen, zonder G
shock.
a. Want jouw huwelijk hoeft niet tegen een stootje
te kunnen?
b. Een stille hint voor een huwelijksgeschenk? :+
Ik gok b, het wordt iig een mooi jaar voor je.
(
Soms koop ik welleens een horloge voor een ander
maar dan meer omdat ik een horloge perfect vind
passen bij iemand.
Of het er dit jaar weer van komt; geen idee.
Tja, het magische woord zit in ‘passen bij iemand’. Gelegenheid, stijl, etc. Komt bij mij dus ook niet zo vaak voor dat ik iemand een klokje geef.
Zijn er dan “echte” setjes, bijelkaar passende horloges, of kleine en grote uitvoering van een horloge? (ja die zijn er).
En dan, mordern, klassiek, tijdloos, dress of sportief, mode et. etc.
En wat zijn dat voor mensen, extravagant, introvert, sportief, stylish etc. etc.