Horloge ‘kunst’

Man man man, dit filmpje is echt 10 minuten puur genieten. Wat een prachtige horloges en wat onwijs mooi in beeld gebracht.

Mooie is dat dit pas deel 1 vd 3 is. Hopelijk snel meer…

13 likes

Check anders ook even hun website, staat een hoop moois te bekijken! Overigens ook allemaal via het Youtube-kanaal…

1 like

Er zit moois tussen, zeker. Technisch erg knap.
Maar ook dingen die naar mijn mening ronduit lelijk zijn. Nog steeds technische kunstwerkjes, maar ik hoef ze niet om de pols (bijvoorbeeld die ‘Bugatti’).
Hetzelfde heb ik met beeldende kunst :wink:.

1 like

Er is een verschil tussen iets wat knap in elkaar gezet is, en wat iemand mooi vindt @Buster :wink:
Zo benader ik het ook altijd. Een over-the-top Jacob & Co vol met allerlei steentjes vind ik bijzonder knap in elkaar gezet maar mooi…??? Neuh, niet bepaald.

1 like

Haha kunst hoeft voor mij ook niet ‘mooi’ te zijn. In dit filmpje zitten zeker wat pareltjes die ik om mijn pols zou willen dragen.

Er is echter ook een aantal exemplaren dat ik nooit om mijn pols zou willen, maar waarvan ik de complexiteit en het vakmanschap zeer kan waarderen. Die beschouw ik ook gewoon als een ‘meesterwerk’ om in kunst termen te blijven spreken. :joy:

2 likes

Precies dat dus, zo beschouw ik het ook vaak. In mijn werk voor Monochrome kom ik ook zat tegen wat ik zelf nooit zou kopen maar ik weet altijd wel elementen te vinden wat ik kan waarderen! En als ik iets echt heel lelijk vind, dan schrijft iemand anders er maar over :stuck_out_tongue:

1 like

Deel 2 vd 3 is nu ook online.