Horloge-liefhebbers gezocht!

Sorry niets ingevuld,waarschijnlijk een van de weinigen die het merk niet aanspreekt

harb Schreef:

Sorry niets ingevuld,waarschijnlijk een van de
weinigen die het merk niet aanspreekt

Denk dat ze ook daar wel interesse in heeft. Het is niet enkel voor liefhebbers voor Rolex maar voor horlogeliefhebbers in het algemeen, en dat ben je wel, toch?

Welliswaar geen Rolex liefhebber, maar toch ingevuld, ruim binnen de 8 minuten.
Sucses met je master.

Zeker ben ik een horloge liefhebber,maar gezien het alleen over RLX gaat
onthou ik mij er van.
GR harb

JTrapman Schreef:

harb Schreef:

Sorry niets ingevuld,waarschijnlijk een van de
weinigen die het merk niet aanspreekt

Denk dat ze ook daar wel interesse in heeft. Het
is niet enkel voor liefhebbers voor Rolex maar
voor horlogeliefhebbers in het algemeen, en dat
ben je wel, toch?

ingevuld

Done
Ik vraag me af wat je wilt bewijzen met deze vragenlijst.

Ook gedaan, zo klaar:D

ingevuld. ik sluit me aan bij een aantal bovenstaande opmerkingen. Wellicht iets te simpel en ondoordacht in elkaar gezet voor een masterscriptie ? ( of de kwaliteit van de (sommmige) Master opleidingen is drastisch gezakt ?

ingevuld, zo te zien zijn een aantal aanbevelingen van jullie al doorgevoerd zoals bijvoorbeeld de vraag over het inkomen die nu vraagt om het netto inkomen.

ingevuld, en het is inderdaad niet de best opgezette vragenlijst die ik ooit heb ingevuld. Ik ben bang dat dit grotendeels te wijten is aan het dramatische niveau van het onderwijs tegenwoordig.

Done, zelf momenteel ook nog student dus ik weet hoe fijn het is als die dingen ingevuld worden.

Er zijn zeker opmerkingen hiervoor waar ik me bij aansluit. Overigens is het nog niet zo makkelijk om te doen.

Daarnaast vraag ik me af wat de meerwaarde zou zijn van een merk van Rolex naast Rolex…

Succes met het onderzoek en we zien natuurlijk de uitkomsten graag tegemoet

on a side note: ik vind het woord ‘liefhebber’ altijd zo ontzettend vaag.

Wanneer ben je een liefhebber van iets? Als je meerdere horloges hebt, alleen binnen een bepaald prijs segment koopt of een x percentage van je besteedbare inkomen er aan uitgeeft, alles weet van de diverse soorten uurwerken of complicaties, of als je alleen geld hebt voor een goedkope Lorus maar daar wel ontzettend van geniet? Stel dat je opeens, na jaren actief te zijn geweest met horloges kopen er over lezen, voor een jaar of 3 niet meer om kijkt naar horloges, er zelfs geen draagt, ben je dan geen liefhebber meer?

Volgens mij kun je zelfs liefheber zijn zonder ook maar 1 horloge te bezitten, bijvoorbeeld omdat je om estetische redenen alleen het beste van het beste zou willen maar dit niet kan betalen en met minder geen genoegen wil nemen.

Haha, nutteloze rant. Never mind :slight_smile:

S Jansen Schreef:

Daarnaast vraag ik me af wat de meerwaarde zou
zijn van een merk van Rolex naast Rolex…

Zoiets als Tudor, bedoel je?

Ingevuld.

Veel succes.

Met vriendelijke groet,

Herman