Horloge liefhebbers nieuwe werkelijkheid

:frowning: Laatste dagen kijk ik af en toe enthousiast naar mijn laatste nieuwe aanwinst. Dan zie ik dit…toch anders.
Nog meer “verpakte (bijna)” horloges?

6 likes

Waarom draag je handschoenen?

Maar een mooi horloge!

1 like

13 likes

U bent ook drummer?

5 likes

Dragen we uberhaubt nog horloges in huis. Ik zie het nut er niet van in deze dagen.

Ik heb geen afspraken, tijd boeit verder niet ook zo, veel met de kinderen bezig. Hooguit een G Schock je wellicht.

Wel grijp ik af en toe even ééntje uit de horlogebox en leg m weer even later terug.:slight_smile:

3 likes

2 dagen zon en nu al aan het vervellen?

Met heel veel plezier! Ik draag dan ook geen horloge voor de tijd te weten :innocent:

4 likes

Tuurlijk. Ik zie er sowieso geen nut van. Ook met werk kijk ik wel op mijn telefoon als ik echt wil weten hoe laat het is.

4 likes

Ja juist! Drie keer wisselen op een dag!

4 likes

Man, ik werk me een slag in de rondte. Niet dat ik dat excuus nodig heb. Ik draag horloges omdat ik dat belangrijker vind dan schoenen als het er op aan komt. :grin:

7 likes

Lees deze notens, met je ogen van 1980
:joy:

Euhm, ja en waarschijnlijk omdat ik dat mijn hele leven al doe.
Het nut van een horloge is al tanende sinds de eerste mobieltjes kwamen maar ik kijk makkelijker op mijn pols dan op een telefoon die ergens in zit.

Thuis hoef ik maar op te kijken voor de tijd en toch draag ik hem, ik sta er niet eens bij stil en voelt het vreemd als ik om die pols niks zou hebben zitten.

2 likes

ik ben opgegroeid (groot gebracht) met horloges :ok_hand:
ik kan me geen dag herinneren dat ik er geen aan had :smile:
ik draag ze zelfs dag en nacht :ok_hand:
en nu ik ze verzamel bijna iedere dag een ander :joy:

2 likes

Jazeker! Ik voel me een soort “naakt” als ik geen horloge om heb.

We verstrekken maaltijden aan mensen met psychiatrische problemen, is niet mijn “normale” werk dat zit meer richting behandelen. Maar dit is momenteel ook nodig.
Helaas.

6 likes

Ik ook! Moet nu echt rustmomenten voor koffie (en een beetje HF’en :wink: ) inlassen, anders zit ik de hele dag in videocalls en met mijn neus in de documenten!

Ik plan nu gewoon iedere dag wat blokken in mijn agenda zodat ik zeker weet dat ik wat tijd tussen meetings door heb.

Horloge is superhandig; dan hoef ik ook niet steeds op mijn telefoon te kijken.

1 like

Dan heb je het in ieder geval verder geschopt dan Franciscus van Assisi. Die had geen schoenen, maar ook geen horloge … :sunglasses::wink:

1 like

Hmm ja dan kan je niet voorzichtig genoeg zijn.

Jazeker en ook gewoon een onderbroek en sokken en zo :roll_eyes:

Hahaha het is duidelijk mannen. We dragen horloges in huis.

Ik normaal ook wel, maar nu ik met de Corona periode 90% van de tijd thuis ben zag ik het nut niet meer van in.

1 like