Er is vast iemand in de buurt die dit even voor je kan oplossen. En anders laat maat weten
ik hoop het, maar het zou ook wel toeval zijn als ze het Ronda 505 uurwerk ook daadwerkelijk op voorraad hebben!!
Vandaag besteld is morgen in huis haha
Mijn tip, hou horloge warm (in je zak) want soms krijgt hij toch zin om te gaan lopen.
na ik denk dat ik het gewoon verknalt heb door dat oranje isolatortje kwijt te raken.
Is dat speciaal materiaal of kun je dit nabootsen met plastiek van bv een omslagkaft
is het een idee? kroon uittrekken, batterij eruit, bat er weer in en kroon indrukken??
haha ik heb idd een stukje plastic op maat geknipt⦠werkt nietā¦
en mijn vorig voorstel, bat eruit , eerst kroon uit trekken etc of probeer eens plus met kast te verbinden met bv schroevendraaier??? ik denk maar mee
en mijn vorig voorstel, bat eruit , eerst kroon uit trekken etc of probeer eens plus met kast te verbinden met bv schroevendraaier??? ik denk maar mee
negative and negative⦠dank voor je goed bedoelde advies!
Stuur ze dan naar @Tokes met snel post heb je ze zeker volgende week terug, die mexicanen hebben toch tijd zat:) al die siestas
Ik heb hem inderdaad even een bericht gestuurd of hij een klein beetje geduld heeft. Als dat zo is loont het de moeite inderdaad om even langs te rijden bij Tokes of een andere vakman
Ik weet niet of je topic kunt maken, wie kan in buurt nijmegen even quartz vervangen?? of kijken bij horloge makers in je buurt er is een kaart van ergens op HF, zal even zoeken
Voor de goede orde, ik woon in het Gooi
aja , dan zet je Gooi en omstreken
Ik woonde in Bussum, maar ben als Fries weer teruggegaan naar het beloofde land
Heb je een silver-oxide knoopcelbatterij gebruikt of gewoon een zink of alkaline ?
Dit kan ook het verschil uitmaken.
Een Silverstone-oxide is altijd het beste.
De rest gewoon niet gebruiken.