Horloge magazines

Ik was net even bij Primera, dacht eens kijken of ze tijdschriften hebben over horloges.
Maar helaas niks.

Bestaan ze wel en waar eventueel te koop?

1 like

Je mag deze van me kopen voor €5

1 like

Wat zou nou minder werk zijn? Google of een topic aanmaken?

7 likes

https://www.google.com/search?q=Horloge+tijdschriften&oq=Horloge+tijdschriften&aqs=chrome..69i57j69i64.7043j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8&dlnr=1&sei=kFGfYo2yOZrmkgWz6o6QBA

:sweat_smile:

1 like

Google al gedaan, niet het juiste antwoord gevonden.

Zoek niks wat ik online kan kopen. Zoek iets wat ik nu in een winkel kan kopen.

Dat is schijnbaar een hobby van dit nieuwe forumlid.

2 likes

Dan zul je ons de locatie moeten doorgeven en dan gaan we allemaal op zoek naar winkels. :wink:

Giethoorn.

Watching, 0024, Horloges of zoiets ligt gewoon in de winkel. En enkele Duitse bladen.

1 like

Tja moet toch iets doen om levels omhoog te klimmen :rofl:

https://www.watching.nl/

Aanrader. Komt 4 x p.j. door de bus voor 20 euro.

1 like

Dank je, vraag was vooral bedoeld of ik direct nog ergens iets kon kopen.
Een tijdschrift dat wekelijks of maandelijks uitkwam.

Moet over een paar uur het vliegtuig in, dacht wat te lezen dan :slight_smile:

Deze is ook wel aardig.

Zag ik laatst bij Bruna in Haarlem-centrum. Maar had geen zin om ermee in m’n handen rond te moeten lopen. :wink:

0024 Horloges is al genoemd en is inderdaad wel o.k. en geldt ook voor Watching. En verschillende magazines hebben af en toe eens een horlogespecial(tje) of een bescheiden rubriek, die overigens meestal weinig toevoegt, meestal. Ik koop wel altijd het zomernummer van Esquire, voor mee op vakantie en die hebben dan altijd een wat uitgebreider horlogethema.

Moet zeggen dat mij wel opvalt dat bij veel kiosken steeds minder horlogebladen te vinden zijn. Maar, misschien kom ik niet op de juiste plekken. :thinking:

2 likes

Op ieder vliegveld gooien ze je toch dood met allerlei tijdschriften, ook horloge tijdschriften,

Onhandig (groot) formaat.

Ja moet eens kijken, vertrek vanuit Duitsland dus word dan een Duits blad :grin:

armbanduhren vind ik een van de betere tijdschriften. je moet wel even zoeken naar een verkooppunt. (of een abonnement nemen)

2 likes

Armbanduhren inderdaad, of Chronos. Beiden veel beter dan welk Nederlands blad ook, dat zijn vooral glossy advertorials die niet uitgaan van enige achtergrondkennis van de lezer.

2 likes

Armbanduhren ziet er goed uit maar mijn Duits is, eh, roestig.

Chronos Watch Magazine…

Kan beroepsmisvorming zijn maar een bedrijf dat hun site laat inpikken kan ik moeilijk serieus nemen.