horloge markt

Vind het een erg goed idee ,de horloge markt.
Alleen ik vind het erg verwarend,zou duidelijker zijn als nieuw aangeboden horloges boven aan stonden,ook als er op een ander gereageerd wordt,
Of ben ik de enige die dit vind??Moet elke keer zoeken wat er bij gekomen is

Ik vind het persoonlijk ook een beetje rommelig…

Zo werkt het nou eenmaal, dat is op alle fora zo, het laatste aktieve bericht staat bovenaan.

Mijn beste,

Ik vind het prima zo.
Als je met de regelmatig van de klok de items leest dan verschoond het onderwerp zichzelf steeds.
Immers bij een nieuw aanbod of een nieuwe reactie staat dan in rode letters te lezen “nieuw” :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Ik mis alleen nog de vermelding van het aantal posts van de aanbieder.
Dat leek me nu juist een fijne graadmeter om de betrokkenheid (en misschien indirect de betrouwbaarheid) van de aanbieder te kunnen beoordelen.
Er staan opeens name tussen die ik nog nooit eerder heb gezien.

Bas

tja mij gaat het er eigenlijk om wat iemand zoekt en/of aanbied.Reacties erop vind ik niet zo interesant,maar het staat dan wel steeds bovenaan.
Of je laat de plaatsings datum staan dan kun je tenminste nog zien of het er pas opstaat of al lang.
Blijf het een rare en rommelig forum vinden.
Bij de eerste 10 ging het nog wel ,maar nu is het volgens mijn inziens niet erg duidelijk en overzichtelijk.

Tja, ik weet niet wat je gewend bent natuurlijk…
Maar in mijn ogen is het heel duidelijk. Als er een nieuwe post is staat er “nieuw” achter en bij berichten staat een 1. Dus is het een nieuwe advertentie zonder reacties. Daarbij , het hele forum (en bijna elk forum) werkt zo. Dan zou je toch overal hetzelfde probleem moeten hebben?
Daarbij als je met enige regelmaat kijkt (1 keer per week of vaker) hoef je niet hele pagina’s door te scrollen. En advertenties met een inhoud die je niet interesseert open je sowieso niet?
Maar nogmaals, ik weet niet wat je gewend bent.

Het zou wellicht ook schelen als iedereen een duidelijk begin van zijn bericht maakt…
TE KOOP…
GEVRAAGD…
VERKOCHT…