Horloge Meeting + Uitreiking L.E. 16 december, kom je ook?

Na de teleurstelling dat de Meeting van de 25ste is afgeblazen vanwegen het niet op tijd klaar zijn van de wijzerplaten van de Limited Edition hebben we nu goed nieuws!

We hebben een nieuwe datum voor de meeting! De Meeting zal plaatshebben op 16 december, ook weer op een zondag van 15.00 tot 18.00 uur. Tijdens deze meeting, waar iedere horlogeliefhebber van harte welkom is (of je hier nou aktief post of niet), zal ook de Horlogeforum.nl Limited Edition 2007 worden uitgereikt. Er is ons verzekerd dat het met de levering dan echt gaat lukken.

De bedoeling van de meeting is om als liefhebbers onder elkaar te kunnen kletsen over van alles en nog wat als het woord horloge er maar in voorkomt :D. Zit je met vragen, dan is de kans groot dat er iemand is die ze kan beantwoorden, heb je veel antwoorden is er altijd wel iemand die dat wil horen. Ook nemen veel mensen tijdens de meeting (een deel van) hun collectie mee zodat andere liefhebbers daar even live van kunnen genieten.

Tijdens de meeting zal ook de haast traditionele verloting van ter beschikking gestelde goodies van o.a. Juwelier Pijnenburg worden gehouden. Er is altijd ruimte voor meer goodies dus heb je iets ter verloting weg te geven, laat het mij even weten.
Ook zal Prim Holland http://www.prim-holland.nl/ een aantal stukken uit haar collectie komen tentoonstellen zodat we allemaal een goed beeld krijgen van wat het merk te bieden heeft. Dit is echter nog steeds afhankelijk van hoe lang “Prim Holland junior” op zich laat wachten.

De lokatie van de Meeting konden we na enig aandringen gelukkig meeverhuizen dus die is nog steeds op zeer hoog niveau (zeker letterlijk en hopelijk figuurlijk) in Utrecht vlak bij de Jaarbeurs met voldoende parkeergelegenheid en Utrecht CS voor mensen die met het openbaar vervoer komen.
In het vier sterren hotel kunnen we beschikken over een eigen ruimte waar we ongestoord ons gang kunnen gaan. In het hotel is een ruime kluis, mocht je vinden dat je collectie op een gegeven moment beter daar dan ergens anders kan liggen.

Nadat de meeting om 18:00 uur officieel is afgelopen kunnen we bij voldoende animo (meestal meer dan genoeg animo) verder gaan in de bar van het hotel en/of zelfs nog wat eten in het restaurant van het hotel, bij de Chinees om de hoek of waar dan ook.

Jullie zijn dus wederom allemaal van harte welkom! Komen jullie ook?

Aanmelden kan via pb of email, in mijn antwoord krijg je de exacte lokatie door.

Ik kom graag naar de meeting,op 16 dec.
In afwachting van u reactie.(b.v.d.)
Vr.Gr. Rinze.

Hi Henrik,

Gaat deze nog door?

Grt Jeffrey

Ja natuurlijk! Waarom denk je van niet?

jouw ski vakantie.

Huh? Dat is in maart…

Ik ben er blij mee, ik kan nu nog minder wachten tot ik eindelijk op wintersport ga! Dan kan ik die meter goed zien gaan. Maar misschien zal dat op 16 december al gaan (voelt u 'm? ).

uit http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,65529

vandaar de vraag.

urban Schreef:

Ik ben er blij mee, ik kan nu nog minder wachten
tot ik eindelijk op wintersport ga! Dan kan ik die
meter goed zien gaan. Maar misschien zal dat op 16
december al gaan (voelt u 'm? ).

uit http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,65529

vandaar de vraag.

Ik heb zo’n donkerbruin vermoeden dat Henrik hier refereerde aan de grote hoogte waarop de meeting van 16 december gehouden zal worden. :wink:

aha

:d

De verloting tijdens de meeting zal ook een Omegamania Catalogus bevatten (met dank aan Watching) en een aantal erg leuke givaways (champagne, caps en shirts) van erg goede merken.

Ik heb begrepen dat ook dit keer er 1 of meerdere journalisten zullen komen om de limited te fotograferen, of ze daadwerkelijk komen…?

Prim heeft, doordat Prim-junior zich al heeft gemeld, laten weten dat hij enkele modellen zal meenemen ter 'bevoeling". Een foto is leuk maar pas als je een horloge in het echt hebt gezien kun je er imho goed over oordelen.

Aanmelden, als je dat nog niet hebt gedaan (ook al weet je de lokatie al, toch even melden dat je de 16e komt ivm happen en drankjes!) kan via pb of email, in mijn antwoord krijg je de exacte lokatie door.
Weet je niet zeker of je kan komen vraag dan toch de lokatie aan want anders weet je niet waar je moet zijn!

Beheerder Schreef:

Ik heb begrepen dat ook dit keer er 1 of meerdere
journalisten zullen komen om de limited te
fotograferen, of ze daadwerkelijk komen…?

Kwestie van remindertje sturen naar ze, paar dagen van tevoren? :wink:

Mijn beste,

Daar ik Zondag 16 december niet aanwezig zal zijn bij de ‘Horloge Meeting’ wens ik al diegene welke, wel aanwezig zullen zijn, een zéér enerverende dag.

Een dag welke de tijd eventjes doet stilstaan,
talrijke onoverkomelijke emoties langzaam laat begaan
en ons aller ‘horloge-passie’ met de accuratesse van een Chronometer nog vele, vele jaren zal laten voortbestaan. ;).

Bij deze ook mijn dank voor de organisatie van deze meeting en überhaupt mijn dank voor het beheren van dit ‘Horloge-Forum’ (tu)

Coenraad, alias ‘Tissot62’

Orologio Signaturis Temporis

Dank je wel Coenraad, ik doe het met veel plezier. Jammer dat je niet kunt komen, volgend jaar beter!

Helaas is gebleken dat ik er niet bij kan zijn. Mijn vriendin had me al gevraagt om de komende dagen vrij te houden en vandaag kreeg ik de mededeling dat we morgenochtend voor 4 dagen naar Parijs vertrekken. Dus helaas. Volgende keer ben ik hopelijk wel van de partij.

ik wens een ieder die wel gaat veel plezier en drink er ook een namens mij.

Gr,

Jeffrey

de lokatie op te vragen als u (misschien) wilt komen!

Allen veel plezier op de meeting (tu)

Lees dit even: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,67235