Horloge membraam storage oplossing

Hardened acrylic zou dat geschikt zijn om de impact op te vangen bij een val of schok ?
Wat met een hoop vintage non-shockproof horloges ?Zie ik dat trouwens fout dat je zoals bij het
bovenaan liggend uurwerk (omega ?)telkens de band dient los te maken?Duur en niet praktisch volgens mij .

Een Watchpouch natuurlijk (ook rolls).

Als het doorzichtig moet zijn, dan die dingen die @Rik hierboven aangeeft.

Wilde er eentje bestellen, maar ik weet niet of het wel verzonden wordt daar ze maar 1 pond rekenen voor het versturen naar NL. Lijkt me een beetje onwaarschijnlijk.

Het is ook maar een klein hoopje plastic. Dat weegt toch niets?!

Dan betaal je met Paypal als je er niet gerust op bent?

Ik heb er 2 besteld. Altijd handig om in de auto te bewaren als ik ergens naar binnen moet waar je geen horloge om mag hebben.

ik ben al een paar minuten aan het nadenken, maar ik kan geen normale plek bedenken. ct scan? een isoleercel? MMA kooi?

1 like

Voedingsindustrie. Geen losse items meenemen, haar/baardnetjes op, overjas, etc.

Inmiddels verschillende membraamdoosjes verzameld voor horloges en zakhorloges.

1 like

Ik neem aan dat dit niet de doosjes uit je startpost zijn, kun je de verkooplink delen? Op zich wel interessant.

Ja het zijn de doosjes uit de startpost ja.

Ah ok, dat gaat me te ver die prijs voor 4 doosjes. Hopelijk komen er nog alternatieven dan.

Ik heb er een aantal gekocht en een mail gestuurd en hij heeft korting wat korting gegeven.
Maar goedkoop zijn ze inderdaad niet.

1 like