Horloge membraam storage oplossing

Ik wil mijn horloges graag op een compacte manier opslaan en de oplossing moet ook veilig zijn met vervoeren. Dus niet in een horlogedoos ofzo, dan rammelen ze nog door de kist heen. Ik kwam het onderstaande tegen, alleen ze zijn behoorlijk duur, 143 dollar voor 4 stuks.

Iemand een bekend met goedkoper alternatief ?

14_zpsjfrxs2le_714x

Rammelen door de kist?! :thinking: Wat voor kisten heb je het over?

In de doos die ik heb, zullen ze voor geen mm wijken tijdens transport. Tenzij je ermee gaat bungeejumpen of zoiets.

Ik heb een gratis canvas watch roll liggen waar er vier in passen, en als ik die dicht rol dan gebeurd er ook niks. Kosten? Geen idee, zat bij een horloge van 200 Euro.

2 likes

Als je al geld wil stukslaan op zoiets waarom niet zo:

1 like

in een sokkenbolletje rollen?

7 likes

20210315_163110

9 likes

:joy:

Pelicase in verschillende maten

8e44cdabb1a59437a1f6a107e4dd15717cec9e93_1_374x500

1 like

Ik heb bijvoorbeeld een rainerkist, de horloges kunnen dan weer tegen de bovenkant aankomen.
Tevens is deze kist weer niet erg praktisch in de kluis. Vandaar dat ik een praktische oplossing zoek die niet veel ruimte in beslag neemt.

1 like

Ja die heb ik ook een, maar die oplossing neemt te veel ruimte in beslag.

Moet je er wel tenminste 20 bestellen
En invoerrechten en BTW betalen want ze komen uit Zwitserland

Prijzen in CHF
http://www.cdf-emballage.ch/mlab_revslider/static/src/pdf/Catalogue2019.pdf

1 like

je hebt ook van die shipping dingen waar je Rolex in geleverd wordt, kosten geen drol

1 like

Voor in de kluis zou ik voor stapelbare tray gaan, zoals bijv. BULLONGÈ DesignoXX (https://www.watch-tools.de/watch-boxes/stapelbare-uhrenboxen/uhren-praesentationstablett-stapellade-designoxx-21-uhren.php). Maar dat is natuurlijk echt alleen voor stille opslag, niet echt bedoeld voor klotsend transport.

De deksel van mijn horlogedoos heeft trouwens gewoon zachte bekleding. Maar ja, da’s geen Rainer :grin:

Een paar uuries bij Aliiiiiii.
Super dingen.

behalve als je een klokje op bracelet hebt

2 likes

Ja die heb ik ook een stuk of 5, prima dingen, maar je ziet niet wat er in zit.

Zover denk ik idd niet - ik heb alleen banden.

Nee t is alleen voor transport eigenlijk.

Of op een lederen band…

ik wil ze juist “inside a box”

2 likes