Horloge merk Commodoor

Hoi het gaat heer om de Commodoor deluxe
Swis made
Is dit horloge echt of niet? en van welke datum

Nou…:thinking:
Ik twijfel en denk 50% ongeveer.

1 like

Hoi Geert, dit is niet zo’n beste binnenkomer hier. Wellicht kun je het nog eens opnieuw proberen?

1 like

De Commodores is een Amerikaanse soul- en funkgroep die vooral in de jaren zeventig en tachtig succesvol was. De groep scoorde haar grootste hits met Easy, Three Times A Lady, Sail On en Brick House. Wereldwijd werden meer dan 75 miljoen platen verkocht.

9 likes

:+1:t2::joy:

1 like

Zeker 100% echt.

Foto’s zouden helpen.

Als je Commodoor invoert op het vergrootglas bovenin vind je het één en ander.

rcfyzdxbuc91_480
Deze zijn nooit in Zwitserland gemaakt

6 likes

Oke hij is van mij vader geweest dus ik denk de de horloge wel echt is.

ja hoi welkom allemaal nieuw voor mij deze site

Dese is egt hoor

Hoi Geert, Deze horloges zijn vooral in de jaren 60 tot 80 veel verkocht bij de V&D. Waarschijnlijk dateert deze uit die tijd. Als ze nog goed loopt zou ik haar goed bewaren. Het is niet veel waard. Niet meer dan een paar tientjes, maar is vast onschatbaar omdat het van je vader is geweest. Voor tussen 50 en 100 euro kun je ze nog een servicebeurtje laten geven. Niet bij de juwelier maar een horlogemaker. Zeker de moeite als het emotionele waarde heeft.

2 likes

Was wel een deluxe
Moest alleen meer denken aan de Commodore 64 en Amiga, goh wat een tijden en wat wordt ik toch alweer oud :older_man:t2:

3 likes

Foto in een ander topic wordt er niet duidelijker op, dus maar even hier voor je geplaatst,
Graag gedaan :slightly_smiling_face::+1:

3 likes

Zie hier meer info

Kijk wat leuk.
Kennis komt plotsklaps aanzetten met een volledig gerestaureerde Commodoor. :heart_eyes:
Afkomstig uit de nalatenschap van zn vader en zo van grote emotionele waarde.

5 likes

:point_right:t2:Kloeke klok kerel :+1:t2:

1 like