Horloge merken met "standaard" extreem hoge kortingen

De enige motivatie van de Invicta-drager: “Ja, ik kreeg er een hoge korting op!” - Weten ze bij Invicta ook wel…

Die ‘Super Kontiki (what’s in a name??!) kast lijkt wel een Turtle. Een Zwitserse turtle…

Prima maar dan was het totaal nog steeds € 400.
Jomashop heeft ook verzend kosten buiten de VS en daar komen dan ook nog de import kosten bij.

Glycine horloges zijn ver van prullaria, jammer dat ze zijn overgenomen door dat Invicta en het prijsbeleid is ruk maar niks mis met de kwaliteit van de horloges.
Diverse Glycine modellen in bezit gehad en ben nog nooit stofjes op de wijzerplaat tegengekomen…

3 likes

Insinueer je nu dat Glycine niet goed is, maar niet meer dan prullaria?

Doelde meer op TechnoMarine, S. Coifman en dergelijke.
De Glycine airman is a cool watch en de combat sub is ook wel lachen :sunglasses:
Spijtig dat zo’n massa concern met een waardeloze visie Glycine heeft overgenomen.

Toen Swatch de maker van die plastic “wegwerphorloges” Omega overnam veranderde er toch ook niets aan de kwaliteit van Omega behalve dat die erop vooruit ging.
Ik begrijp niet vanwaar die aversie tegen de Invicta groep, ik ben van mening dat GLYCINE er de afgelopen twee jaar ook niet slechter op is geworden en alleen maar gebaat is bij een financieel sterke aandeelhouder.

Precies, dat zijn allemaal van die gevoelens en ideeën die nergens op slaan. Net als Heuer > Tag Heuer.
En Porsche die met een SUV komt.
Men realiseert zich niet dat anders die merken gewoon niet overleven. Gaat men daar weer over klagen

Hetzelfde als al die mensen die tegen Sellita uurwerken lopen te schoppen, tot dat ze het in een basis IWC stoppen en dan noemen ze het ineens een Manifacture werk. :joy:

2 likes

Inderdaad, waarom?

TS, ben benieuwd.

Een interessante post. Ik heb over een paar dagen een horloge waar een Sellita movement in zit. Het horlogemerk heeft gewoon op hun website het erbij gezet. Maar zij hebben in sommige modellen ook hun eigen movements. Zeg maar zoals IWC het ook doet.

In mijn Tissot zit Eta, en eigenlijk is dat een inhouse movement, de Swatch group.

Ja, en toch … zo’n opgeblazen Porsche (of Audi) is het niet voor mij. Lijkt wel of ze als inspiratiebron een brulkikker (met van die bolle wangen) hebben gebruikt.

1 like

Haha ja geslaagd qua model vind ik de Cayenne niet. Maar zag laatst een Audi Q8 en dat was toch wel lekker hoor.

Maar heel eerlijk: doe mij maar een dikke Grand Cherokee of Escalade, zo hoort een SUV te zijn😊