Horloge met alligator band kopen in Japan

Vind je een vlinder sluiting op leer lelijk of draagt het niet comfortabel? Ik draag leer altijd met gesp maar wil een vlindersluiting wel eens proberen…

1 like

Ja, laten we de €0,80 invoerkosten niet vergeten! :face_with_spiral_eyes:

YY77 ik geloof u ik ga zelf echter altijd liever van het hoogste uit. dan dat er nog extra kosten bij komen.

ik snap alleen niet waarom staat die 4,5% er dan?

Horloges 4,5%
(U betaalt minimaal € 0,30 en
maximaal € 0,80 per horloge) 21%

Omdat de douane incompetent is. Ik zit nog steeds te wachten op 80 Euro terug ivm mijn Kurono Tokyo.

Stelletje oplichters. Niet Kurono Tokyo, maar de Douane. Kennen hun eigen regelwerk niet. Kortom: Reken maar op 4,5% op je rekening, en start dan maar een procedure om dat terug te krijgen.

1 like

Dikke kans dat de verzender dan een verkeerde productcode heeft opgegeven? Ik kreeg een set lenzen opgestuurd onder productcategorie brillen oid…

Via Buyee heb ik niet echt de indruk dat bijvoorbeeld GS voordeliger uitpakt, inderdaad in aanmerking nemende dat er nog ruim 20% bij opgeteld moet worden. Ik reken zelf ook met 25% trouwens.

1 like

Nope. DHL had 'm gewoon als horloge te boek staan.

1 like

Hmm. Nouja. Als je na lange tijd dan je centen weer terughebt voelt het weer als een soort extraatje :grimacing:

Mocht je bedoelen “daar kopen en meenemen” dan is het wellicht handig om te weten dat de tax free regels in Japan zijn gewijzigd sinds 1 januari 2025.

Voorheen werd die 9/10% er meteen vanaf gehaald in de winkel. Tegenwoordig betaal je die in de winkel en moet je hem bij vertrek op het vliegveld gaan declareren.

Net even een stukje onhandiger (op meerdere vlakken trouwens). :laughing: