Horloge met asfalt!

Bron: Autoblog.nl
5 likes

Ze verzinnen ook steeds wel weer wat nieuws he :innocent:

Ja de marketing strategen moeten wel met iets nieuws komen om de horloge aan de man/vrouw te brengen. :joy:

Een Freudiaanse verschrijving :face_with_monocle:

10 likes

Ik vind de achterkant mooier dan de voorkant. Wel jammer dat de Nordschleife niet de rotor zelf is.

Ik denk dat er motorrijders voldoende zijn met wat asfalt van de ring in hun horloge na een schuiver. Dus echt nieuw is het niet en meestal ook niet waardeverhogend…

4 likes

Whoehahaha ja man .

1 like

Zullen vast genoeg “gekken” zijn die het kopen…

Ik zag de kop en dacht., hé is de nieuwe fotowedstrijd al on line?

2 likes

Grappige gimmick, maar veel te duur voor wat het is. Als je een gevestigd naam bent (zoiets past bij Tag Heuer) dan misschien, maar ook dan nog flink aan de prijs.

In het filmpje draait de baan wel mee met de rotor.

Voor de rest niet zo enthousiast, voelt meer als genept worden met iets wat zich moet voordoen als het asfalt van de nurburgring.

1 like

Zag het maar je ziet die rotor ook zitten. Dat ziet er niet uit.

Voor die prijs leggen we in Nederland 25 meter asfalt op de snelweg :grin:, nu nog even wachten op het eerste horloge met een stukje steen van de muur die neergehaald is, die moet dan natuurlijk wel minimaal 10 k kosten :rofl:

1 like

Er worden slechts 500 stuks gemaakt van het horloge. De eerste leveringen vinden plaats in oktober van dit jaar. Je moet wel diep in de buidel tasten, het horloge met een stukje NĂĽrburgring asfalt kots 6.111,30 euro.

De bovenstaande tekst komt zo uit het artikel, en het vet gedrukte is wat mij betreft in één keer een freudiaanse slipper van de auteur, én een mooie samenvatting van mijn gevoelens jegens dat apparaat.

Exact mijn gedachten! En zeg nou zelf, het was beter geweest als dat het was.

2 likes

Een recente samenwerking tussen Porsche en Tagheuer had al iets met asfalt, ook 6k:

5 likes

:joy:

1 like

Vroeg me al af hoe er toch zoveel putten in het Belgische wegdek kwamen. Opgelost.

1 like

Kost een paar centen, maar dan heb je wel een echte COBLOR in huis.

1 like

Ik heb iig nog nooit van het merk gehoord, al zegt dat natuurlijk niet alles. Er is alleen voor dat budget zoveel moois te koop dat het raar moet lopen als dit een succes wordt…

Edit: dat Chrono24 het merk niet kent zegt al wat meer denk ik

Volgens de website is het dat dus wel

1 like