Horloge met de beste afwerking

Hey allen! Ik ben heel benieuwd naar jullie input. Wat vinden jullie een goed merk met de beste afwerking? Of een bepaald model van een merk?

Belangrijkste is voor mij het horloge zelf, het uurwerk op de tweede plek.

Ik lees vaak op het forum over Grand Seiko en op video’s ziet het er erg prachtig uit. Daarnaast zit A. Lange & Söhne op het hoogste niveau heb ik vernomen.

1 like

Er is een zwitsers merkje wat het leuk doet, Rolex heet het.

5 likes

Rolex is mooi, maar qua afwerking valt het toch wel tegen? Ik zag laatst een mooi filmpje over de Rainbow Daytona en onder macro was het nogal matig.

5 likes

Of Christopher Ward,ook gedeeltelijk uit Zwitserland zeggen ze :grin:

2 likes

Even googlen :stuck_out_tongue:

1 like

Ja matigheid staan ze wel om bekend, dat is waar.

Maar het bekt gewoon lekker:

Hoe laat is het?
Even op mijn Rolex kijken…

4 likes

Iemand al invicta geopperd?

9 likes

Net als iphone bezitters nooit op hun telefoon kijken maar altijd op hun iphone.

13 likes

F.P. Journe moet top zijn. Helaas mogen we Antwerpen niet in. K*t Corona

1 like

Ik heb een Rolex én een iPhone.

Damn mama, je zoon heeft het gemaakt :nail_care:t2:

6 likes

Ja? En? Wat stoort je? :man_shrugging:t2:

2 likes

Geen idee! Ik neem aan dat er nog wel iets te koop is? :frowning:

Als mensen kruidnoten pepernoten noemen is een van de dingen die mij irriteren. en stoort dat u? :innocent:

1 like

Afwerking is ook zo grof van die noten

1 like

Laatst was hier ook nog een topic over een Rolex met matige afwerking.

Uitzondering op de regel, of afwerkplekken zijn niet meer wat ze geweest zijn. :wink:

1 like

Weet ik niet. Straks begint het nieuws, even mijn Philips aanzetten.

6 likes

Mits je je horloge niet onder de microscoop legt - er bestaan mensen die dat doen - is de keuze onbeperkt :grin:
Ook is macrofotografie af te raden, daar worden sommige lieden hier een beetje nerveus van.
Dus koop gewoon iets leuks en geniet ervan. :+1:

3 likes

Ook zonder microscoop is de afwerking van veel grote merken bedroevend voor wat ze er voor durven te vragen.

Ik durf wel te stellen dat Oris even goed afgewerkt zijn als Rolex :shushing_face:

5 likes

Ik ben juist op zoek naar een merk dat stand houdt onder de microscoop :stuck_out_tongue:

2 likes

Die is prachtig! Jammer zeg, want was aan het overwegen om voor een F.P. Journe te gaan als volgende horloge…

1 like