Hi all,
allereerst wil ik even kwijt dat ik meer een lezer ben dan poster. Hier en daar wel enkele aanwinsten zitten showen, maar daar houdt het dan ook op
wel even een vraag, ik ben op zoek naar een Marine model horloge met doorzichtige band, a la de Vabene Marinaio:
Weten jullie vergelijkbare horloges. Kleur van de bezel mag groen, blauw of pepsi zijn.
ben benieuwd waar jullie mee komen
thanks M.
Snooker
14 februari 2011 om 23:20
2
Mijn vrouw heeft er eentje, lijkt erg op die op jouw foto, ook met groene bezel. Is alleen niet van het merk VaBene. Was een jaar of drie geleden een enorme trend in Italiƫ, en ze zijn onder verschillende merknamen gemaakt.
Okay, ik wilde er ff snel een fotootje van maken, maar kan hem niet vinden en de vrouw slaapt al. Hou je tegoed.
frenk
15 februari 2011 om 08:04
4
Ik zou eens op marktplaats kijken. Hier staan veel handelaren met dit soort horloges met eigen logo. ice is ook een leuk merk
Groet, Mark
zoekterm: horloge doorzichtige band? of transparante band?
thanks voor de tip, ik ga daar even kijken.
@Frenk , Ice is idd een optieā¦
Bidle
15 februari 2011 om 18:59
7
Zijn volgens mij allemaal van dezelfde producent ik heb er eentje van SUBGMT gekregen bij een boek!
Doe er zelf niks mee.
Bert1
15 februari 2011 om 19:23
8
Die groene? Hij is tofā¦!
SuperC
15 februari 2011 om 20:17
9
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Bidle
15 februari 2011 om 20:24
10
Bert1 Schreef:
Die groene? Hij is tofā¦!
Enkel hij doet het niet⦠kortom ligt stof te happen.
Bert1
16 februari 2011 om 01:12
11
O⦠Dat is dan weer jammerā¦
Bidle
16 februari 2011 om 10:04
12
Bert1 Schreef:
O⦠Dat is dan weer jammerā¦
Ach ja, maakt me niet zoveel uit. Had hem anders toch niet gedragen.
Snooker
17 februari 2011 om 09:50
15
Hierbij de beloofde pic van de āSubmariner LVā van mān vrouw, even snel met mān telefoon. Merkloos, zoals je ziet: