Sinds enige tijd ben ik me gaan interesseren voor horloges.
Daarom ben ik nu van plan een horloge te gaan kopen.
Mijn budget is €500,-
Weet iemand misschien mooie horloges?
Zelf heb ik deze gevonden die ik erg mooi vind:
ten eerste welkom, ik zie dat dit je eerste post is, misschien dat je je iets verder kunt voorstellen.
Dan weten we een beetje wie je bent en je zult zien dat je berg aan tips krijgt van dit geweldige forum.
ten eerste welkom, ik zie dat dit je eerste post
is, misschien dat je je iets verder kunt
voorstellen.
Dan weten we een beetje wie je bent en je zult
zien dat je berg aan tips krijgt van dit geweldige
forum.
(tu)
Inderdaad, eerst voorstellen, anders zeggen we niets.>X:D
Maar die Hamilton ziet er trouwens wel mooi uit.
Sinds enige tijd ben ik me gaan interesseren voor
horloges.
Daarom ben ik nu van plan een horloge te gaan
kopen.
Mijn budget is €500,-
Weet iemand misschien mooie horloges?
Zelf heb ik deze gevonden die ik erg mooi vind: http://www.creativewatch.co.uk/pimages/jazzmaster-
viewmatic-h32515555.jpg
Dreski heeft volkomen gelijk, het is een prachtig horloge! Zeer stijlvol! Een perfecte maat, prachtige kastvorm en een fantastische wijzerplaat. Ik ben zelf zeer gecharmeerd van de wijzers, en met name de secondewijzer. Zoals Dreski aangeeft is ook de achterkant prachtig, mooie volle rondingen!
Bovenstaande is ook de reden dat ik het horloge van Dreski heb overgenomen, en heb er geen seconde spijt van gehad! De opgelegde indices zijn overigens ook prachtig.
Mijn advies : Een prachtig elegant horloge van een gerenommeerd merk, hier zal je geen spijt van krijgen. Pure klasse!
Ja, maar ik vond de reactie zo droog.
Er komt een nieuw iemand iets vragen op het forum over mooi horloges, eindelijk de stoute schoenen aangetrokken om zich aan te melden (zo stel ik me dat voor)
heeft 1 voorbeeld en meteen de juiste, ik denk dat ie hem al aan het kopen is.
Ik vond het gewoon een mooie droge reactie vandaar(tu)
Ik ben Niek, 22 jaar oud.
Ben student informaticq.
Ben sinds een paar maanden lekker aan het rondneuzen op dit forum (en andere).
De laatste tijd ben ik vaak op internet aan het snuffelen (mijn vriendin wordt er gek van (:D).
Daarom ben ik nu van plan er een te kopen. En zie dat jullie mijn keuze erg mooi vinden (wat ik zelf ook vind :D). Het rosé model is inderdaad ook erg mooi. Maar denk toch dat de zilveren mooier bij mij staat.
Denk dus dat ik deze binnenkort ga kopen, of er moet nog een mooier alternatief komen…
natuurlijk ben ik het met julie eens dat het een mooi horloge.
maar € 500.00 is ook een behoorlijk bedrag. Ook voor een student neem ik aan.
volgens mij zit er een eta uurwerk in. ik denk dat er met dit zelfde uurwerk veel goedkopere horloges op de markt zijn en dus net zo goed lopen.
Dus vraag is Is € 500,00 niet wat te veel gevraagd.
Ik zou toch eens 2e hans trachten iets te zoeken voor dit bedrag.
Is iemand het hier niet mee eens dan lees ik dat graag. wellicht kan ik ook nog wat bijleren
Mijn opmerking is maar ter overweging Hammilton is volgens mij en amerikaans merk wat je vroeger bij de Bijenkorf kon kopen.
er ligt bij die vestiging nog een merk waarvan de naam mij even ontschoten is met volgens mij een zelfde uurwerk wat je ook nog kan omklappen met 2 verschillende kleuren wijzerplaat of een glazen achterkant zoals de Hamiltoe. Het idee van de reverso.
wellicht moet je daar dan ook eens naar kijken die zit volgens mij in dezelfde prijsklasse
succes in ieder geval met je keuze
Kwam bij Certina, Tissot, Steinhart, Stowa, Archimede uit.
Waarbij ik de Stowa marine en de Archimede arcadia de mooiere modellen vind.
Toen ben ik naar een juwelier in de buurt geweest waar ik de Hamilton viewmatic had gezien. En die vind ik tot nu toe wel de mooiste van allemaal.(in deze prijsklasse)
In de toekomst zou ik graag eens een IWC portugieser willen hebben. Dat is toch wel mijn droom horloge, maar de komende jaren nog even buiten mijn bereik