Lukt zo ook. Dank je.
Hier doe je hipsters toch te kort mee. Onder hipsters versta ik opgeleide mensen, zijn dol op Mocca latte whatever the fuck van Starbucks, op hun Apple producten en dragen Egyptisch zijde.
Dit is gewoon zolder/kelderwonend
…pur sang.
Met dit warme weer geef ik de voorkeur aan een: horloge met blote tetten only topic (no man boobs)
of jonge vrolijke mensen van een jaartje of 20. Ken je ze nog ?
Keek net over de schutting naar mijn knappe jonge buurvrouw die naakt ligt te zonnen. Ik zeg: goh buurvrouw wat heb je een mooie roze
Summary
Clitoris
Zegt ze: geen idee! Mijn man doet de tuin altijd!
Ok ok, nu wristshots met je all-inclusive bandje om
Das andere koek!
Dat vond ik juist mooi. Allebei een goedkoop gekleurd bandje om je pols, heel ander publiek (stereotype dan).
Nu was ik laatst op North Sea Jazz (waar ik met een op de telefoon toonbare pdf binnen mocht), weinig nieuws (dat is vaak zo op de ticket/pdf entree-bare evenementen) uitgezonderd Jacob Banks, daar zag ik ook mensen m/v met festival bandjes. Het kan dus wel: genoeg verdienen (met lange haren en werkschuwe arbeid) en toch daarnaast (te) dure ticket evenementen bezoeken. Die je dan later kan inlijsten naast een, uiteraard gesigneerde, langspeelplaat en in de mancave (m/v) aan de muur hangen.
Ik ben niet meer mee in festivals, maar koop je onderhand voor de prijs van zo,n bandje al geen mooi horloge?
Nog steeds niet zoveel pech als jij!
Och, ik heb iig geen smetvrees. Scheelt weer een pechje.
Sommige mensen worden opgevoed, de rest wordt grootgebracht. Hygiëne is daar een belangrijk onderdeel van.
Sommige mensen noemen het smetvrees. Tegen die mensen zeg ik dat ze goor zijn.
Eigenlijk wel maar ik zie het door de vingers. Overigens ontbreekt wel het horloge op deze foto. Straks wordt mijn topic nog als offtopic gezien.
Dit is wel het beroerdste topic dat momenteel nog openstaat
Het idee van dit topic werd ik al niet warm van en na bijna 40 reacties heb ik 2 foto’s van horloges gezien en die waren ook nog eens allebei off-topic
Inderdaad