Horloge met festival bandje(s) only topic

4 likes

En de sluiting :joy:

2 likes

Waar ik nu echt benieuwd naar ben is of er ook HF’ers zijn die vol trots hun bandjes de rest van het jaar omhouden.

@Schoen lijkt mij zo’n type.

7 likes

Ik zie ze zo vaak en denk altijd

“he bah, die zal niet douchen…”

15 likes

Je bedoelt vol bacteriën? Gatverredamme. Vies werkschuw tuig met dreadlocks.

7 likes

Die bedoel ik.

3 likes

Racisme !

Maar goed, ik ben niet zo moeilijk :

Festival bandjes bewaar ik niet, vond nog wel van vorige week Oris Event, en een Viking Run. Geen festival, maar ach. Gaat waarschijnlijk meer om het horloge :sunglasses:

3 likes

Die rubberen bandjes houden geen zooi vast zoals die stoffen bandjes dat doen. Dus bij jou is het niet smerig. :sweat_smile::ok_hand:

En nu een foto met je festivalbandje als horloge strap.

2 likes

die bandjes zijn voor hippies zonder werk en voor mannen in een midlife crisis die dat soort shit in hun jeugd hebben overgeslagen

6 likes

Je vergeet: ook gewoon een entree-bewijs. In ieder geval tot iedereen direct na geboorte (niet nageboorte) een chip geimplanteerd krijgt, zodat je de entree kan laden.
NB: show je horloge naast je Harley…geeft ook een aardig midlife crisis beeld. :wink:

en af en toe een verplichting om een festivalletje te bezoeken …anders kom je niet binnen he :beer:

:point_up:t4::tada:

1 like

Nee, bewaren…jakkes. Maar het is in Nederland festival land hoogseizoen dus actuele bandjes genoeg.

1 like

Vroeger kreeg je een stempel, maar die gaf je gelijk door :laughing:

1 like

Haha dat doen mijn kinderen nu als ze uitgaan. Mooi hè!

Froegah

Zo, jij hebt echt dubbel pech. Bekrompen en smetvrees.

7 likes

Foto’s vroeg ik. … Zondag j.l zag ik nog een Ebel en een Speedmaster met bandjes op Taribush (hippie’s bij uitstek). Een bandlid met een GMT…en veeeeeeel Seiko en GShock (festival-proof)

1 like

Zielig met die ’ kijk mij eens’ festival bandjes rondlopen weken na het festival. Geeft alleen aanzien binnen de hipster deugbubbel scene. :face_vomiting:
Edit : loop toch ook niet met mijn concertkaarten opgeplakt weken nadien rond?

Wil je erover praten of lukt het zo wel?

4 likes