Waar ik nu echt benieuwd naar ben is of er ook HF’ers zijn die vol trots hun bandjes de rest van het jaar omhouden.
@Schoen lijkt mij zo’n type.
Ik zie ze zo vaak en denk altijd
“he bah, die zal niet douchen…”
Je bedoelt vol bacteriën? Gatverredamme. Vies werkschuw tuig met dreadlocks.
Die bedoel ik.
Racisme !
Maar goed, ik ben niet zo moeilijk :
Festival bandjes bewaar ik niet, vond nog wel van vorige week Oris Event, en een Viking Run. Geen festival, maar ach. Gaat waarschijnlijk meer om het horloge
Die rubberen bandjes houden geen zooi vast zoals die stoffen bandjes dat doen. Dus bij jou is het niet smerig.
En nu een foto met je festivalbandje als horloge strap.
die bandjes zijn voor hippies zonder werk en voor mannen in een midlife crisis die dat soort shit in hun jeugd hebben overgeslagen
Je vergeet: ook gewoon een entree-bewijs. In ieder geval tot iedereen direct na geboorte (niet nageboorte) een chip geimplanteerd krijgt, zodat je de entree kan laden.
NB: show je horloge naast je Harley…geeft ook een aardig midlife crisis beeld.
en af en toe een verplichting om een festivalletje te bezoeken …anders kom je niet binnen he
Nee, bewaren…jakkes. Maar het is in Nederland festival land hoogseizoen dus actuele bandjes genoeg.
Vroeger kreeg je een stempel, maar die gaf je gelijk door
Haha dat doen mijn kinderen nu als ze uitgaan. Mooi hè!
Froegah
Zo, jij hebt echt dubbel pech. Bekrompen en smetvrees.
Foto’s vroeg ik. … Zondag j.l zag ik nog een Ebel en een Speedmaster met bandjes op Taribush (hippie’s bij uitstek). Een bandlid met een GMT…en veeeeeeel Seiko en GShock (festival-proof)
Zielig met die ’ kijk mij eens’ festival bandjes rondlopen weken na het festival. Geeft alleen aanzien binnen de hipster deugbubbel scene.
Edit : loop toch ook niet met mijn concertkaarten opgeplakt weken nadien rond?
Wil je erover praten of lukt het zo wel?