mijn ouders werken op een school en hebben 4 maand terug een horloge gevonden.
nu het probleem is dat ik die hartslagmeter van dat horloge wil gebruiken en weet niet hoe , en weet ook niet of het een interne hartslag meter is of dat er een externe bij hoord. als dat het geval is dan weet ik wat ik moet gaan bij halen.
maar dan het grootste probleem is hoe kan je nu in godsnaam info opzoeken als er niet eens een merk of type nummer opstaat.
hier zijn de foto’s
wie kan mij aub helpen
ik denk dat er een stuk ontbreekt, je geeft het zelf al aan, zal wel een extern iets bijhoren, er zullen hier vast leden zijn die je er wat meer over kunnen vertellen, succes er mee.
alvast bedank voor de snelle reactie
Normaal gesproken zit daar een borstband bij die de signalen doorgeeft aan het horloge, dit signaal is verschillend per horloge aangezien je als je bijvoorbeeld naast iemand loopt met ook een hartslagmeter niet de hartslag van hem of haar krijgt op je klokie.
Maar waarom al die moeite als je een hartslagmeter tegenwoordig voor een paar tientjes kunt kopen? (soms bij de aldi of lidl)
Groet
Orisfan
zijn die dan ook in horloge vorm en perfect afgesteld.
vriendelijke groeten doney
Is deze dan wel perfect afgesteld?
Ik zou persoonlijk meer vertrouwen hebben in een nieuwe complete dan in een gevonden incomplete.
Hans
Voor hartslag meters ga je naar polar
dan zit je zeker goed, qua looks en “afstelling”
ik zal zeker eens een kijkje nemen.
zoeen horloge vind ik echt wel supper handig. is niet te groot je kan checken hoelang je al aan het lopen bent enzo, als je echt een schema wil aan houden qua trijning denk ik wel dat dit eigenlijk een soort must is
alvast bedankt voor de tip.
hierbij meld ik inneens dat ik geen nodige info nodig heb.
maar wel chapeau dat ik zo snel geholpen ben.
bedankt
hallo
zelf heb ik een garmin horloge die is speciaal voor het hardlopen. daar zit een band bij voor je hartslag+ een usb stick voor de overdracht van de gegevens.
zoals hoe hard je loopt welke afstand en welke je nog moet afleggen.
Denk wel dat bij jou horloge een bandje moet.
die van mij werkt perfect kijk maar eens op google en dan bij garmin horloge.
deze van mij koste 300 euro dan heb je een goede en dan weet je ook dat alles werkt.
groet
Tony
Ik heb ook een Polar. Bij deze horloges hoort een borstband waarin een zendertje zit en twee electoden plus een gevoelige versterker voor zwakke hartsignalen. Bij de Polar zit de batterij in de borstband ingegoten. Levensduur meer dan 4 jaar. In het horloge zit een batterijtje die om de paar jaar vervangen moet worden omdat er meer stroom wordt getrokken door het ingebouwde ontvangertje. Bij mijn Polar ging het ontvangertje kort na de garantietijd stuk. Ik heb dus nu alleen een gewoon kwartshorloge dat flink voor loopt… Hartslaghorloges van andere merken zijn ook goed als je niet die van 20 Euro neemt.