horloge met "kilowattuurmeter"'

goedenavond,
ik kwam al surfend op dit forum terecht en zag een vraag staan waar een horloge met een “kilowattuurmeter” wijzerplaat te koop zou zijn.

Ik heb 3 weken zo’n horloge bij Ali Express besteld, deze moet nog binnen komen.
Een link mag ik nog niet plaatsen, daar ik hier nieuw ben, maar als je deze zoekopdracht bij Ali uitzet, dan kom je er ook: 2022 Nieuwe Bluetooth Antwoord Oproep Smart Horloge

hopelijk heb ik jullie hiermee kunnen helpen.
m vr gr
Johan

2 likes

sxv-wtf

8 likes

Het is niet echt mijn horloge maar zolang jij hem maar mooi vindt, daar gaat het om. Ziet er wel leuk uit en voor het geld loop je geen bult :wink:.

Welkom trouwens op het forum :+1:

Stel je even voor op het forum, zou wel leuk zijn. Hoop dat je hier veel plezier zal vinden en leuke contacten op zal doen :smiley:

1 like

14 likes

echt een leuk horloge

1 like

Een echte gespreksstarter.
Hier krijg je vragen over :slight_smile: Kun je deze meter wel terugdraaien ?? :slight_smile:

Maar heel eerlijk… Wel een leuk metertje… klokje !

2 likes

Volgens mij gewoon een smartwatch met een kWh meter als background. Zou hem als analoog misschien nog wel overwegen.

Deze meter loopt anders best OK.

3 likes

Tip voor de volgende keer, plaats je antwoord als reactie onder de gestelde vraag ipv in een nieuw topic. Dan staat vraag en antwoord bij elkaar.
Nu staan beide in verschillende topics, best verwarrend …

Het horloge (type Y20 GT) is vandaag binnengekomen. Alles naar wens, behalve…de wijzerplaat met de elektriciteitsmeter is niet te vinden in de lijst van verschillende wijzerplaten.
Zo meteen een mail naar Ali sturen en kijken wat de reactie is.

OldForthrightFossa-max-1mb

1 like

Je moet de wijzerplaat (scherm) 2 seconden aanraken, dan krijg je een aantal wijzerplaten waar je uit kan kiezen.
Ook die met de elektriciteitsmeter.

1 like

Dank voor de info, ik had dit al gezien, maar ook hier zit de elektriciteitsmeter niet in.
Volgens Ali komt er een software update half april.
Ik ben er ondertussen achter dat er horloges met en ook zonder de bewuste wijzerplaat in omloop zijn.
Nu maar even geduldig afwachten. Het is een gok wie/wat levert.
[/quote]

1 like

Geschil aanmaken en je hebt zo je geld terug.

Ok, dat is jammer.