Ik zie regelmatig op TV Jort Kelder die een (chrono) horloge draagt met een rood knopje.
Nou zijn wel meer horloge met een rood knopje, maar ben gewoon benieuwd welk merk hij draagt. Vind het mooi. Wellicht ook andere met zo’n knopje ?
Hanhart Pioneer
Is dat knopje met verf of geanodiseerd (wat natuurlijk altijd mooier en beter is) ?
Ik ken het programma niet, maar een Van der Gang Vlieger heeft ook een rode knop. Onmisbaar op acht uur. Ook mooi.
Héél fraai .
Zeker weten van niet. Hij had zelfs een vintage Hanhart maar die is gestolen. Vervangen met een nieuwer model geloof ik.
Klopt helemaal, zit het net terug te kijken VI is zeker geen VdG
Volgens mij heeft hij er eerder wel eens een omgehad
Yep. Toen ter tijd op de grachtengordel met het zgn Oost-Europese danstrucje. Waarschijnlijk hadden ze geen idee wie J. Kelder was, maar waren blijkbaar wel heel goed in het herkennen van dure horloges. Hij droeg het ding destijds veel op nato. Baalde als een stekker, en terecht.
Ik denk eerder dat ze dachten dat hij een duurder horloge droeg op die dag.
Hij heeft ook een witgouden Panerai Radiomir.
Die Hanhart is een druppel op de gloeiende plaat vergeleken met die Panerai.
Hij heeft zelf wel eens gezegd dat hij die Hanhart redelijk lang geleden had gekocht bij de vader van Jasper Lijfering van AVW. Rond de 800 euro meen ik.
Als je die buit als gestolen goed moet delen met je makkers dan kan je tegenwoordig nog net uit eten bij de Chinees en een filmpje pakken als je mazzel hebt.
Is veel geld voor een oost Europeaan. Maar onze Jort had die avond een borreltje op. En het maakt ook niet zo uit wat het horloge gekost heeft. Je bent gehecht aan zo’n ding en dan is zo’n voorval echt flippen. Ja toch?
Dat zeker.
Ze hebben een vervangende Hanhart uit grofweg dezelfde periode voor hem gezocht.
Dat hebben zijn maten gedaan waar hij ook een podcast mee maakt.
Nice! Zo heb ik een SKX, ook niet duur, een tijd geleden van mijn moeder cadeau gekregen. Wie daar probeert aan te zitten vouw ik om een lantarenpaal
Ehhh… Nee.
Zoals ik hem op dit moment zie heb je het absoluut correct!