Hallo, enkele maanden geleden heb ik bij een juwelier in Zwolle een horloge met weekaanduiding gezien. De weekaanduiding zat aan de rand van de wijzerplaat buiten de uuraanduiding.Volgens de verkoper was dit horloge van een jong Duits merk.
Mijn probleem is nu dat ik me het merk, maar ook de naam van de juwelier niet meer kan herinneren. Ik weet nog wel dat het een relatief kleine zaak is en dat er ook één-wijzer horloges (MeisterSinger) te koop waren. Ik heb op internet gezocht, maar kan de informatie nog niet vinden.
Wie weet misschien om welk merk horloge het zou kunnen gaan. De naam van de juwelier zou ook een begin zijn.
Bij voorbaat dank.
Hallo, enkele maanden geleden heb ik bij een
juwelier in Zwolle een horloge met weekaanduiding
gezien. De weekaanduiding zat aan de rand van de
wijzerplaat buiten de uuraanduiding.Volgens de
verkoper was dit horloge van een jong Duits merk.
Mijn probleem is nu dat ik me het merk, maar ook
de naam van de juwelier niet meer kan herinneren.
Ik weet nog wel dat het een relatief kleine zaak
is en dat er ook één-wijzer horloges
(MeisterSinger) te koop waren. Ik heb op internet
gezocht, maar kan de informatie nog niet vinden.
Wie weet misschien om welk merk horloge het zou
kunnen gaan. De naam van de juwelier zou ook een
begin zijn.
Bij voorbaat dank.
Gerard
Daar moet toch wel iets meer over te vertellen zijn:
Mechanisch of quartz
Wat foor functies zaten er nog meer op
Vorm en stijl van het horloge
Prijs
GO zou heel goed kunnen, want die heeft meerdere horloges met deze (best ongewone) complicatie. Maar het kan natuurlijk evengoed een plakmerk zijn geweest.
Niks kwaads over jullie hoor. Ik bedoelde gewoon dat ik het verhaal van ghempen niet goed las en een verkeerd antwoord gaf op zijn vraag. Daarna terecht gecorrigeerd door jullie. Excuses hiervoor hoor…
De beste heer heeft reeds een PB ontvangen met daarin het telefoonnr. van de desbetreffende juweliers te Zwolle, zodat hij navraag kan doen. Ik hoop dat hij de PB zelf ook verneemt, daar hij een nieuweling is. Ik ben benieuwd.
Niks kwaads over jullie hoor. Ik bedoelde gewoon
dat ik het verhaal van ghempen niet goed las en
een verkeerd antwoord gaf op zijn vraag. Daarna
terecht gecorrigeerd door jullie. Excuses hiervoor
hoor…
De beste heer heeft reeds een PB ontvangen met
daarin het telefoonnr. van de desbetreffende
juweliers te Zwolle, zodat hij navraag kan doen.
Ik hoop dat hij de PB zelf ook verneemt, daar hij
een nieuweling is. Ik ben benieuwd.
Tabee
Nu maar hopen dat hij zelfstandig zijn telefoon kan vinden en weet hoe hij moet bellen. Maar ja, anders horen we het wel
bedankt voor de tip. Ik heb de juwelier gebeld en het gaat om het merk Teno.
Voor iedere, soms dubbelzinnige, reactie mijn dank. Ik ben gerust en zorg dat ik weer bij de tijd geraak.