Horloge met weeknummer aanduiding

Beste,

In ben al tijden op zoek naar een (digitaal) horloge waar een weeknummeraanduiding op het display staat aangegeven. Desnoods ‘onder een knopje’. Ik heb het tot op
heden niet kunnen vinden bij de gerenomeerde merken zoals. Wie heeft een aanwijzing?
Mogelijk komt de MTP Frequent Flyer in aanmerking maar in de ene omschrijving staat dat die wel een weeknummer aanduiding heeft en de andere weer niet. Leverancier www.mtpwatches.com heeft geen E-Mail!

Dank alvast,

Bedoel je daadwerkelijk digitaal? De gerenomeerde merken produceren veelal mechanische horloges. Ik ken wel deze Glashutte. Erg fraai. Maar goed die wordt het dus helaas niet als je op zoek bent naar iets digitaals.

Hallo,

Dank voor je snelle reactie. Ik vind het een mooi horloge. Ik ging er vanuit dat er alleen een digitale versie zou zijn voor een weeknummer. Onterecht blijkt. Is zeker een kanshebber.

Dank

Kijk ook eens naar de Pallas van Van der Klaauw; ik geef dit horloge veel airtime en de weekaanduiding is zou ik niet willen missen.

Groet,

Bojo

denk wel aan een aankoopprijs van ca. euro 11000,= en euro 17000
voor de rosegouden versie :wink:

Op zich is de weekaanduiding wel digitaal natuurlijk

Op het gevaar dat men mij hier “afschiet”…

http://www.ehodinky.cz/foto-hodinky/hodinky-junghans/11971/1/junghans-avantgarde-mega-1000-026-4511-00.jpg

Een Junghans MEGA 1000 is een radiogestuurde quartz en heeft:

  • dag
  • datum
  • weeknummer
  • uur
  • minuten
  • seconden

En dat alles op één display.

Verdere functies:

  • Chronograaf
  • Timer
  • Alarm
  • Backlight

En… is nog redelijk goedkoop ook…!

Met Beste 2008 Groeten,

Morse.

Enne - als DAT je budget nog niet te boven gaat, is er ook een (limited edition) Lange & Sohne… Nog iets duurder, maar ook zeer fraai.
Ik geloof dat 't een variant op de 1815 is ?!?

groet
Mark

laten we eerst maar eens veilig vanavond pijlen gaan afschieten
voordat we met de forummers beginnen (:smiley:

Een tag heuer kyrium F1 heeft ook een (digitale) weeknummer. verder vele digitale functies onder zijn analoge wijzers.

een goed 2008!

Groet,

Corné

http://www.frederique-constant.com/fc/site2006/Type_Detail.asp?sub=12&Idtype=3&key=1&IdSubtype=2&Tid=yes&IdSubsub=12&offset=2

Er zijn 4 verschillende types, o.a met een zilverkleurige kast.

De Frederique Constant Business Timer, sinds November in mijn bezit. Wat er er op kan zien behalve de tijd:

  • De maanstand
  • Welke dag het is (zondag)
  • De hoeveelste het is (in dit geval de 6e)
  • De maand en het week nummer (week 1, Januari) is te vinden in de buitenste rand.

Hallo,

Voor diegene die er belangstelling voor hebben. Mijn zoektocht naar betaalbare horloges met een weeknummeraanduiding heeft o.a. bij Casio het volgende opgevelerd:


Betreft de modellen G-7700 en G-7710.

Groeten van Leendert