Horloge met “wilde haren”-herinneringen

Vanmorgen aan het schoonmaken geslagen, kom ik mijn schatkist tegen met oude cd’s. Aan veel van die cd’s zitten echt toffe herinneringen, vooral in mijn tienerjaren!:smile:
Ik weet dat ik in dezelfde tijd ook mijn Seiko SQ50 droeg, die heeft dus ook de meest gekke dingen meegemaakt in deze toffe tijd zonder zorgen.
Wat is jullie tienerhorloge en wat voor muziek luisterden jullie toen?
Ik had dus de Seiko SQ50 en luisterde heel erg veel de Osdorp Posse.
Ben benieuwd👍🏻

8 likes

Soort…droeg toen geen horloges…
Toevallig vorige week 200+ cd’s de deur uitgegooid (verkocht/weggeven) .En 100 LP’s. Brachten nog wat op ook :joy::joy:

1 like

schijnen de nieuwe bitcoins te worden…

Jaja toch nog ff n dikke 2 euro pst voor gekregen :laughing:
Wat moet je ermee…YouTube rules

Wat moet je met zo’n mechanisch horloge, een quartz is veel nauwkeuriger. :smiling_imp:

1 like

muziek, alles.
Van happy hardcore tot Andre Hazes, van de rolling Stones tot Mozart. Is nu nog zo, alleen de house achtige soorten doen we niet meer aan.

Horloge, man ik was alleen maar aan het sleutelen van een jaar of 10 tot een jaar of 30., wanneer ik niet aan het sleutelen was was ik aan het motorcrossen of motorracen.
Dus geen horloge.

Pas vanaf dat de kinderen kunnen lopen/praten heb ik mijn jeugd uitgezwaaid. (Dus tot een jaar of 30)

Neuh die paar seconden interesseren me niet…maar het gemak van YouTube wel .Plus heel veel ouwe kutmuziek die ik ooit leuk vond dus dat mag allemaal weg.Ben geen museum.
Veel ouwe rock waar ik n beetje moeite mee had :cry: vHalen ,Whitesnake, Guns n Roses, Thin Lizzy, the Cult…maar al 20 jaar onaangeroerd in de kast…hoppa wegwezen :+1::smiling_imp::smiling_imp::smiling_imp:

Oja alleen mn Bob Marley en Metallica collectie blijven.

1 like

Voor muziek ben ik onlangs van de LP’s en cd’s afgestapt en luister nu alles via spotify. Stuk handiger dan YouTube toch? Geen reclames, altijd de juiste kwaliteit en vrijwel alles te vinden.
Plus op elk apparaat te beluisteren.

Zie even niet de voordelen van YouTube tegenover spotify.

Heb YouTube altijd op de achtergrond. …van muziek tot bullshit bekijken. In de auto gewoon radio en voor de rest niet op mn mobiel bij t sporten of werk oid. Dus echt langdurig luisteren ? Nee dat niet,dus dan is YouTube lekker makkelijk.
En veel met mn gitaar erbij,dus heel veel switchen en dingen tegenkomen die ik vergeten ben.

AH zo…
Ik heb onder werktijd altijd de radio aan idd. Npo2 of 5.
In de auto radio of spotify maar dan niet via de mobiel maar via de radio in de auto. Geld ook voor thuis. Radio of spotify via de versterker zelf.

Mobiel zo min mogelijk te hand. Puur voor werk nodig. Thuis altijd op stil en heel zelden in de hand.

1 like

Held!! In mijn OP-tijd droeg ik of een kinderswatch of een Pulsar… de eerste werd ooit gejat bij het gymmen en de tweede is al lang kwijt…

1 like

Hey tof man!!
Ook nog cd’s van ze liggen of al verpatst of weggegooid?
Eigenlijk is een goedkoop horloge ook het beste voor zo’n concert😄

Hahaha OP! Vet man. Ik weet nog dat ik als toerist in Maastricht een kerk niet binnen mocht vanwege m’n OP hoodie.

Ik droeg in die tijd een titanium bicolor citizen.

In mijn jeugd eigenlijk maar twee horloges gehad, een flikflak met racemotoren erop en op de middelbare school een Gul die wel wat leek op het model hieronder. Mijn “wilde haren” tijd ligt echter ver daarna, op m’n 25e was ik net van een lange relatie af en brak er een tijd aan van een vicieuze cirkel waarin feest, alcohol en meisjes elkaar versterkten. Wat een tijd. Wel allemaal zonder horloge dus, had ik geen interesse voor in die tijd.

1 like

Ja, OP-outfit! :facepunch:t2:
Ik droeg bij mijn diploma-uitreiking op de middelbare school een “Dood aan de radio” t-shirt en een OP-pet, vonden de leraren en mijn ouders niet zo leuk😂
Maar een leuk jaren 90 horloge die Citizen!:ok_hand:t2:

2 likes

Die titel implied dat jij je wilde haren kwijt bent. Hoe komt dat?

1 like

Soms nog mijn uitspattingen, maar ja kinderen, vroeg op moeten staan en ouder worden he.
Jij nog volop “wilde haren” Han!?

1 like

Een wijs man is hij die zijn kinderhart nooit verliest.

3 likes

Oudere generatie :innocent:


Worden nog steeds gedragen en gedraaid :sunglasses:

3 likes

Daar ben ik het mee eens👍🏻
Maar jong van geest is toch iets anders

1 like