Horloge met “wilde haren”-herinneringen

Een gouwe ouwe Frans, was deze helemaal vergeten!:smile::+1:
Maar welk horloge vind ik moeilijk om te zien, gaat erg snel

Ben zelf nog steeds aan het ‘tieneren’, maar deel mijn stijl toch even voor de gein

2 likes

Een Oriënt Mako xl (denk ik?) en dr. Dre, dat is een hele goede stijl Coen✌🏻

Ach, jullie allemaal met die ©rap!!!




2 likes

Jep, een Mako XL. Overigens niet alleen Dre hoor, maar die staat wel een beetje voor dat subgenre van de hiphop.

2 likes

Ben meer van de Sex Pistols en de Heideroosjes😄

ik hou mij vast wat mijn moeder altijd zei: Kerels? t blievm altied kinder…

1 like

In mijn tienertijd droeg ik een timex , gekocht uit een hangrek bij de drogist. De lp’s die ik had waren natuurlijk klassiek, maar ook Duncan Brown, Ub40, Bowie, supertramp, 10CC, en madness. En nog veel meer.

1 like

Ik had een Lorus, was waterdicht en ik heb hem gehouden
tot ik de wijzers niet meer kon zien van de krassen.
Toen kreeg ik de Constellation van mijn opa, die vond ik
niet mooi ( wist ik veel ) en heb hem geruild voor een Fender
precision bass waar ik nog jaren lang afgrijselijke herrie mee heb gemaakt.

2 likes

hoe hij er nu uit ziet is niet best, maar toen was hij helemaal bling bling

qua muziek redelijk divers

interesses: bij de een was het de tekst bij de ander was het hoesje ook interessant, iets met hormonen of iets :blush:

1 like

Jammer van die Constellation😮
Nog wel later een keer een in bezit gehad?

Nee, horloges deden mij niks toen.
Die Fender bas heb ik op een gegeven moment
ook weer geruild voor een andere Fender, een
jazz bass, die heb ik nog steeds.
Een uit 1977, is nu al ruim twee keer de nieuw prijs waard
maar ik doe hem nooit meer weg.

Dus realiseer ik mij nu, ik heb vet winst gemaakt :grin:

2 likes

Goede zet dus👍🏻

1 like

Een album op vinyl is voor mij als hand opwindbaar horloge. Die draag of draai je bewust bij je stemming en de situatie. Dat is doelbewust genieten met aandacht en een doordachte keuze die je maakt voor dat moment. Het kost je moeite en extra handelingen maar daar krijg je veel voor terug. Vaak goede Kwaliteit en puur genieten van de moeite en vakmanschap van de kunstenaar. Ik begrijp YouTube en spotify en zie dat als een goedkoop substituut en als een soort Mc drive. Goedkoop snel ten koste van kwaliteit en duurzaamheid.
Tijd is het kostbaarste bezit hoe je dat ziet of ervaart is aan ieder voor zich.

1 like

Ah cool hoor. Satanic surfers nog ooit op dynamo open air gezien!

Ik ook!! Wat toevallig , ik droeg toen een lorus chronograaf om tijdens dat concert.

Helaas nooit gezien. Wel All, I against I en Beatsteaks in 013… Was toen wel heel tof :slight_smile:

1 like

Tijdens de tienerjaren geen horloges. Wilde tijd in mijn twintiger jaren (de zero’s) samen met 2004 Tissot prs 200 met zilveren dail. Redelijk wat concerten afgelopen in de punk / hardcore scene. Ook redelijke cd collectie van dit genre.

1 like