Horloge met zonfase

Misschien ben ik lastig, maar zoek een horloge met een betrouwbare zonfase. En nee geen smartwatch. Ik kom er gewoon weg niet uit, liefst iets met eco, RC of GPS en dan in de prijsrange van €1500,00. Wie heeft er info voor mij waar ik moet zoeken, liefst nieuw maar is geen must. Voor de duidelijkheid geen Orient, die heeft ze wel met moon en sunphase maar is natuurlijk een complicatie van niks!

Voor € 100 op te pikken Ferry :wink:
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/shopping?q=tbn:ANd9GcQ-Y5wOgk-xWqaaC9KOMmvU4QjOW2veuDbqD1Nb6fScVEY4JGts1hjOLIFeDVbVMnDrzr4TCBAfWZIowXwd-fhonL1i8uJrk9kys7vuAzsKODEOePf0buOBCw

2 likes

Op zoek naar de Noah Timex sun and Moon

3 likes

Krayon, maar die is erg duur, Shaumburg / Martin Braun ook prijzig, en TACS watches € 200,-

Als je googlet op Sunrise Sunset watches krijg je wel resultaat.

1 like

Haha Arjen, je kent mij al langer dan vandaag :rofl:. Maar leuk gevonden, ik heb ook nog 2 printplaten van Samsung liggen, kan ik zo een wp op toveren met zon fase. Maar ja, dat noemen we toch geen echt horloge :wink:

1 like

https://www.ochsundjunior.swiss/watches/day-night/

2 likes

Heb gekeken, mooi horloge ietsje boven budget 8k+ maar dan heb je ook wat :wink:

1 like

Rollie eruit, Ochs erin. Probleem ‘opgelost’ :sunglasses:

1 like

hoho Remco we gaan niet schelden he :wink:. Er gaat niets uit, alleen maar in :joy:

1 like

Als het niet analoog(?) hoeft te zijn:

1 like

Kreeg ik ook door in mijn whatsapp groep, ga ik eens rustig voor zitten. Maar in eerste instantie beetje smartwatchvibes.

1 like

Hier schrik ik van hoor, een geheime whatsapp groep?

1 like

Nee hoor, niets geheim. Zitten alleen mensen in die naar de GTG Den Haag komen :wink:

Anders geraak je nooit aan de 365 dagen roulatie natuurlijk. :rofl:

Dat klinkt gezellig!

1 like

Had jij je nog niet opgegeven dan Remco, zou ik moeten kijken maar denk het niet? Het is nog niet te laat he, kan je ook in de whatsappgroep mee doen :wink:

1 like

:thinking:

Wasda?

1 like

een tikkende tijdbom als je het mij vraagt, ben er nog steeds niet uit :wink:

1 like

Ben het helemaal zat, gewoon even een Chinees horloge besteld. Kijken wat het doet, kost me de kop ook niet. Is het niets, ga ik budget ophogen naar tig k :smiley:

3 likes

Zal je een pb’tje sturen👍

1 like

Iets boven budget, maar ontzettend gaaf:

3 likes